2017 m. birželio 3 d., šeštadienis

PUPA Refreshing Rebalancing dušo aliejus



Dievinu SPA procedūras, tačiau būkime realistais, jų kainos tikrai nemažos, man tenka kartais susilaikyti ir ieškoti pigesnės alternatyvos naudojimui namuose. Vienas iš geriausių kūno linijų PUPA, nuostabūs kvapai, tekstūros, konsistencijos, bei poveikis. Tikrasis SPA namų sąlygomis už prieinamą kainą.





Sodrios tekstūros maitinamasis aliejus ant drėgnos odos virsta valomąja emulsija. Aromaterapinių eterinių aliejų aromatas užlieja jausmus, vos tik aliejus patenka ant odos, ir tampa dar intensyvesnis nuo karšto vandens garų poveikio. Sudėtyje esančios drėkinamosios medžiagos drėkina odą, ją minkština ir puikiai išvalo.

Kaina: 20,49 EUR

Kur pirkti: Kosmada ir Kristiana



Mano nuomonė:

PUPA kūno priežiūros linijas papildė du nauji produktai: masažinis kūno aliejus ir švelnus dušo aliejus. Šiandien apie paskutinį šnekėsime plačiau. 
Aš negaliu pasakyti, kad mano kūno oda yra ypač sausa, tačiau maitinimo ir drėkinimo niekada nebūna per daug, juolab po saulės vonių. Dušo aliejai vieni iš mano mėgstamiausių, jie puikiai plauna, tačiau nedirgina odos, suteikia jai švelnumo ir gerai drėkina. PUPA Refreshing Rebalancing dušo aliejus nėra išimtis, tobuliausias dušo aliejus kurį teko bandyti. Kvapas kiek aitrokas, patiks ne kiekvienam, tačiau aš jau esu turėjus raudonos linijos kūno šveitiklį, bei dušo želę, todėl aš žinau, ko galima tikėtis. Dušo aliejaus konsistencija tiršta, nuo karšto vandens aliejaus kvapas dar sustiprėja ir laikosi ant kūno labai ilgai, ypač jeigu naudoti kartu visais Refreshing Rebalancing linijos produktais.  Jeigu renkatės ties paprastos dušo želės ir dušo aliejaus, išbandykite aliejų, garantuoju, prie įprastos dušo želės negrįšite niekada. Labai rekomenduoju išbandyti PUPA naujus produktai, jie verti savo kainos, tai lyg SPA procedūros namų sąlygomis.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig