2017 m. liepos 2 d., sekmadienis

The Best Beauty Products (birželis)


Gero sekmadienio, mano brangieji, kol vyras miega, aš nusprendžiau kiek laiko skirti blogui ir pabaigti jau suplanuotus įrašus. Pirmasis vasaros mėnuo jau pasibaigė, todėl pats laikas aptarti geriausių ir geriausių, arba tuos, kuriuos naudojau dažniausiai.




Pradėsime nuo veido priežiūros priemonių, čia viskas labai prognozuojama, dažniausiai naudojau Lancome Visionnaire veido kremą, kuris puikiai kovoja su raukšlėmis ir apsaugo veido odą nuo tiesioginių saulės spindulių. 
Po atostogų labai norėjau, kad mano veidas liktų kiek įdegęs, todėl kartais nuo karto įmaišydavau į naktinį kremą ir savaimio įdegio priemonę Vichy Capital Soleil.
Drėkinamoji veido kaukė iš GlamGlow mano must have, tikriausiai po kiek laiko nusipirksiu ir didesnį įpakavimą, o kol kas naudoju mažą, nes būtent tokį buteliuką labai patogu pasiimti su savimi į keliones.
Visai neseniai pasakojau apie Form Stay paakių kaukes, galiu pasakyti, labai patinka, ypač prieš renginius ir fotosesijas, todėl jau užsakiau dar vieną įpakavimą. Puikiai žinome, siuntiniai keliauja labai ilgai, ypač vasarą.


Likau labai sužavėta naujos UD veido priežiūros linijos, kremą naudojau kaip makiažo pagrindą, rezultatas man labai labai patinka. Taip pat naudojau ir Smashbox Radiance makiažo pagrindą, tačiau man jis gražiai atrodo tik tom dienom, kai yra saulė, būtent tada veidukas privalo švytėti.
Tikriausiai veido priežiūros priemonių naudojimas iš UD paskatino mane vėl grįžti prie UD All NIghter kreminės pudros naudojimo ir trumpam pamiršti apie MAC. Galiu pasakyti, labai patinka maskavimo efektas, puikiai tinka renginiams. Noriu priminti, kad tokio tipo pudros kiekvienos dienos makiažui geriau nenaudoti, per sunki.
Kokius šešėlius dažniausiai naudojau? Burgundiškų atspalvių iš MAC ir šitą iš vasaros kolekcijos. Žalius atspalvius naudojau minimaliai, na o nude ir pilki buvo mano mėgstamiausiais.


Pagaliau nusipirkau MAC Harmony skaistalus, kol kas negaliu pasakyti, ar man jie labai patinka, bet naudojau juos dažnai, vis norėjau pratestuoti su skirtingais skaistalai. Žinokite, Smashbox kontūravimo paletė vistiek pirmoje eilėje, labiau patinka.
Negaliu nepaminėti ir NYX vieno atspalvio šešėlių, kurie iš pirmo žvilgsnio rudi, o jeigu panaudoti juodos ar tamsios spalvos šešėlių pagrindą arba pieštuką - žalsvi.
Vasarą mano norisi rudos spalvos blakstienų tušo, todėl ištraukiau iš savo stalčiaus Guerlain, negaliu pasakyti, kad jis tobulas. Jis labai sunkiai nusiplauna, tačiau tai vienintelis rudos spalvos blakstienų tušas.
Antakiams naudojau NYX antakių gelį vakariniams makiažams, o dieniniams - tiesiog šukavau antakius su Maybelline antakių geliu. Būtent taip antakiai atrodo labai natūraliai ir gražiai, kaip tik toks variantas idealiai tinka vasarai.
Pastebėjote, dažniausiai per fotosesijas naudojau ryškiai oranžinius lūpų dažus? Tai buvo MAC Lady Danger ir Smashbox Thriil Seeker. 

Po kelionės į Lenkiją mano kūno priežiūros priemonės buvo atnaujintos, naudoju naujienas tik savaitę, todėl labai sunku ką nors pasakyti, reikia laiko ištestuoti iki galo. Na o plaukų fronte viskas liko taip pat, kaip ir buvo, nes geriausiai - pastovumas.

Tokios kosmetikos priemones buvo naudojamas dažniausiai praeitą mėnesį, 
Ačiū, kad skaitote,






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig