2017 m. rugpjūčio 19 d., šeštadienis

Blue Blue Sky


Kiek mano spintoje drabužių? Tikrai labai daug, net daugiau, nei reikia, iš kitos pusės, kai kurios suknelės tarnauja labai ilgai. Aš prisimenu, kad šią nuostabiai mėlyną suknelę nusipirkau Zara parduotuvėje per išpadravimą, nešiojau ją praeitais metais, tačiau ir šį sezoną jaučiuosi su ja labai madinga. Kur gi paslaptis? Suknelės modelis ir ryški spalva, tik keisk detalės ir avalynę,  atrodysi kiekvieną kartą vis kitaip ir išskirtinai.
Šį kartą aš prie suknelės nusprendžiau priderinti Tamaris kedus su išsiuvinėtomis detalėmis. Kai tik pamačiau šiuos gražuolius vasaros pradžioje, puikiai žinojau, jie bus mano. Būna gi drabužių, kurie pagaminti būtent tau, tai vat šitie sportbačiai būtent tokie. Jie labai patogūs ir kokybiški. Aš nežinau, ar jie per išpadravimą dar liko mūsų parduotuvėse, nes nuolaidos išspūdintos. labai rekomenduoju apsilankyti Tamario parduotuvėse ir išsirinkti sau naują porą batų, kurie tarnaus ne vieną sezoną, kurie bus aktualūs rudenį ir kuriuos derinsite prie visų drabužių.










Suknelė - ZARA
Avalynė - Tamaris
Rankinė - New Yorker
laikrodis ir apyrankė - Daniel Wellington








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig