2017 m. rugpjūčio 19 d., šeštadienis

Gaminkime kartu: vakarienė vyrui - Steikas



Labas rytas, mano brangieji, vakar buvo tokia nuostabi diena.... OMG, ką per vieną dieną galima nuveikti Rygoje. Net aš, dažai būnant Rygoje, nežinojau tokių nuostabių vietų. Vienu žodžiu, kol tvarkau nuotraukas, nusprendžiau pabaigti penktadienio rubriką "Gaminkime kartu". Šį kartą kepsime steiką namų sąlygomis.

Kepti steiką namuose labai rizikingą, tam reikia dviejų pagrindinių dalykų: geros kokybės jautienos (aš puikiai žinau, kaip atrodo steiko mėsa, ji kiek storesnė, tačiau iškepti namų sąlygomis tokios neturiu galimybių, todėl reikia imti plonesnius gabaliukus) ir griliaus tipo keptuvės. 
Aš niekada nemarinuoju steikų (žinau, dauguma tai daro, dažniausiai renkasi pipirinį arba aštresnį marinatus). Kodėl? Nes nuo marinato dūmų būna pilnas būtas, visai kas kitas variantas gaminant mėsą lauke, tada toks žingsnis kaip mėsos marinavimas yra būtinas. Aš skaninu mėsą druska ir pipirais, įkaitinu keptuvę ir pradedu kepti.



Noriu parodyti kaip sužinoti, ar mėsa jau iškepusi. Visi puikiai žinome, jautiena galima kepti Rare/ Medium/ Well done. Aš labai mėgstu medium variantą, kai mėsa apskrudusi iš visų pusių, tačiau viduje rožinė. Aš iš kiekvienos pusės kepu mėsą po 4-7 minutes, įjungiu orkaitę ant 110C ir leidžiu mėsai 'pailsėti' dar kelias minutes tam, kad ji būtų sultinga ir kad nebėgtų kraujas (rožinės spalvos sultys).



Skaninu mėsą su sviestu su žaluma


ir kepinu bulvių skilteles


Garnyrui mano firminiai maži pomidoriukai apkepti su druska ir balzamiko actu.


Apibendrinant noriu pasakyti, kad kepti steiką namuose labai paprasta, reikia tik suprasti kiek laiko kepti mėsą ir kokį gabaliuką mėsos pasirinkti parduotuvėje.




Skanaus....











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig