2017 m. rugpjūčio 2 d., trečiadienis

Buttoned Front Ripped Light Blue Denim


Aš manau vasarą, pats metas ištraukti iš savo spintos trumpą mini suknelę. Ne, aš tikrai nesu tokių suknelių gerbėja, nes jaučiuosi ne itin patogiai, vis norisi ilgio ir judėjimo laisvės, o ne galvoti matosi pas mane 'penktasis tašlas' ar ne ;-) Juokas, juokais, tačiau dalis tiesios tame yra. Taigi kodėl aš vis gi nusprendžiau parodyti būtent tokią suknelę? Užsienyje pastebiu tai, kad nesvarbu kokia bebūtų figūra, merginos neturi didelių kompleksų, gali drąsiai rinktis ir mini sukneles ir aptemptas kelnes ir be galo trumpus sijonus. Kodėl kompensuojame mes? Visiškai neturime, jeigu norisi trumpos sukneles, nešiojame drąsiai.



Aš galiu pasakyti tik tiek, kad tokie drabužių deriniai mano vyro mėgstamiausi. Nors nuotraukas darė Sandra, vyras tikrai neatsisakytų irgi padirbėti. Logiška, juk tai ne beformiai kelnes ir ilga palaidinė, tai TRUMPA SUKNELĖ. Na ir ką čia jau pasakysi, tikriausiai tik tiek, kad norint apnuoginti vieną vietą, labai rekomenduojama slėpti kitą, būtent todėl ant viršaus OVER SIZE džinsinis švarkas, kuris labai stilingas, nešiojasi puikiai, minkštos plonos medžiagos, kuri idealiai tinka vasarai, plius nerealiai atrodo tiek prie tokių derinių, tik solo prie baltos spalvos kelnių (aš jau padariau daugiau nuotraukų, todėl kiti džinsinio švarko dėvėjimo variantai jau netrukus bloge).






Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Džinsinė striukė - ROMWE
Avalynė - ALDO
Rankinė - RESERVED
Suknelė - Yoshop
Kaklo papuošalas - SKAGEN (www.madosprieskoniai.lt)








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig