2017 m. rugpjūčio 28 d., pirmadienis

Urban Decay VICE LIQUID LIPSTICK


Gero pirmadienio ryto, mano brangieji. Aš manau geriausiai kitos savaitės darbus pabaigti pirmadienio rytą. O kada dar? Sekmadienį ir taip visą dieną dirbome, o daugiau kelių įrašų bloge rašyti visai nepasimoka. Matiniai UD lūpų blizgesiai gulėjo mano stalčiuje labai labai ilgai, aš ėmiau juos į savo kelionę, norėjau padaryti nuotraukas su 'vaizdu', bet patingėjau ir nepabaigiau. Blizgesius aš naudoju, ypač ryškiai raudoną, tačiau fotografavimo procesą pavyko pabaigti tik šį savaitgalį (ir tai, ačiū, kad vyras sutiko pagelbėti).



Vice Liquid Lipstick
Vandeniui atsparūs skysti lūpų dažai
URBAN DECAY pristato Vice Liquid Lipstick - lūpų dažus su vandeniui atsparia formule. Mūsų visiškai nauja, aukštųjų technologijų formulė suteikia ryškų pigmentą, ilgai išlieka, nesubėga bei nedžiovina lūpų, suteikdama komforto pojūtį.
Išsirink iš 20 skirtingų atspalvių, kurie išliks visą dieną! Turime, ką pasiūlyti kiekvienai - galime rinktis iš komfortiško matinio arba metalizuoto blizgesio efekto, natūralių ar ypatingai drąsių ir ryškių atspalvių!
Kaina: 20,95 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt










Mano nuomonė:

Matinių lūpų blizgesių ir serumų pasiūla rinkoje labai didelė, kaip ir konkurencija, būtent todėl pristatoma naujiena turi būti tobula visom prasmėm. Mano favoritai buvo MAC, tačiau ir UD tikrai nenusileidžia, o jų kaina mažesnė, todėl labai rekomenduoju atkreipti dėmesį. 
Šnekant apie įpakavimą noriu pasakyti, jis gražus, traukia akį parduotuvėje. Aplikatorius patogus ir minkštas, leidžia nudažyti lūpas gražiai ir be didelių pastangų. Mano kolekcijoje labai ryškūs atspalviai, todėl pieštukas yra būtinas. Aš neturėjau tinkamo atspalvio (kuris 100% atitiktų lūpų blizgesio spalvą, o klaidinti dėl spalvos nenorėjau) todėl teko dirbti šepetėliu.
Noriu labai pagirti spalvų įvairovę, tai ne tik matiniai atspalviai (kurie jau atsibodo), tai ir matiniai metaliniai atspalviai (mano turimas MAD ryškiai violetinės spalvos su blizgučiais). Jis mažiau pigmentuotas, todėl reikės kelių sluoksnių. Spalvą? OMG, kokio tobulo spalva. Taip, sutinku, tai nėra  pasirinkimas į darbą arba kiekvienai dienai, tačiau tai unikali spalva su kuria tikrai neliksite nepastebėta. 
Klasikinis matinis raudonas ROCK Steady nenustebino, tačiau atspalvis laikosi kur kas geriau, nei mano mėgstamas MAC. Kur gi skirtumas? Jeigu po pusės dienos MAC gali nueiti gumuliukais, pataisyti rezultato ant lūpų tikrai nepavyks, reikia imti servetėlę, viską nuvalyti ir nudažyti iš naujo, tai UD laikosi kur kas ilgiau (šneku tik apie raudoną spalvą, mano turimos violetinės spalvos labiau kaprizingos). Svarbiausiai, jeigu reikia pataisyti, pataisyti galima. 
FIREBIRD spalvos lūpų dažas jau buvo mano kosmetinėje, tačiau konsistencija buvo kreminė, būtent todėl jis ir buvo kuriam laikui pamirštas ir beveik nenaudojamas. Pagaliau mano rankose tokia pat spalva, ryški fuksija su metaliniu pagrindu, matinė ir atrodanti stulbinamai. Vienintelė problema, prie šio atspalvio tinkantis pieštukas, nes be pieštuko atrodo ne taip gražiai, o mano turimi tai per tamsūs, tai per šviesūs. 

Apibendrinant noriu pasakyti, kad labai rekomenduoju peržiūrėti Urban Decay VICE LIQUID LIPSTICK matinius atspalvius ir atrasti savo tobulą spalvą.

PR sample
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig