2017 m. rugpjūčio 4 d., penktadienis

Wish List from SheIn


Patikėkite, aš ne tik šturmuoju ispradavimus ir vis bandau atrasti perliukus, kuriuos galima bus nešioti ateinantį žiemos ir rudens sezoną neinvestuojant labai didelių pinigų, bet dar spėju apžiūrėti internetinių parduotuvių asortimentą. Nors mano akims jau norisi šiltesnių megztinių ir klasikinių paltų, vistiek už lango vasara, todėl šnekėti apie šiltus drabužius nėra jokios prasmės. Juolab, kad internetu pradėjo plusti labai gungantys karštųjų kelionių pasiūlymai, todėl, manau nauja vasariška suknelė tikrai praves jūsų spintoje.


Šį kartą jūsų dėmesiui mano Wish list sąrašas iš parduotuvės www.shein.com, aš pasistengiau parinkti įdomesnius ir dar nematytus drabužius, labiausiai patiko šilkinės ilgos suknelės tunikos ir rožinės spalvos basutės. Negaliu neparodyti nerealiai gražios skrybėlės, kuri papuošta perliukais ir atrodo labai įspūdingai, na o ilga džinsinė striukė privalo būti jūsų drabužinėje, nes toks drabužis puikiai tinka rudens sezonui. 
Taip, taip, nors esu labai geros kokybės makiažui skirtų šepetėlių mylėtoja ir gerbėja, pasidaviau masinei psichozei. Negaliu patikėti, bet irgi užsakiau ryškius ir labai fanus šepetėlius (kai jie atkeliaus, būtinai parodysiu). Plastikinis organazaineris mano norų sąraše rašytas pirmu numeriu, tik dabar suprantu, kai kosmetika ir lūpų dažai ant akių, juos naudoji, kai įkiši į kosmetinę, net sunku prisiminti ką turi.




Plunging Kimono Sleeve Tassel Tie Dress



Tie Neck Fluted Sleeve Eyelet Embroidered Smock Dress



Eyelet Lace Up Detail Denim Jacket


Foliage Print Layered Sleeve Smocked Sweetheart Top


Flower Embroidery PU Chain Cross Body Bag



Faux Pearl Straw Fedora Hat




Faux Pearl And Fur Decorated Slides



Fringe Design High Heeled Mules







Ring & Faux Pearl Design Drop Earrings












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig