2017 m. spalio 10 d., antradienis

Beauty Products from Zaful



Sveiki, šiandien aš pabaigiau savo darbus žymiai anksčiau, mieste likti ne norėjau, nes oras tikrai nedžiugina, kaip niekada skubėjau namo, nes žinojau, liko nepabaigtų nuo vakar tekstų. Aš labai noriu aptarti kosmetikos priemones, kurias verta užsakyti iš kinietiškos Zaful internetinės parduotuvės. Ne, ne, kosmetikos neužsakinėsime, tačiau ten yra labai įdomių ir dėmesio vertų dalykų, kurie kainuoja žymiai pigiau, nei Lietuvoje, o kokybė tikrai gera. Tai kodėl nesutaupius pinigų?




Aš pastoviai buvau 'prieš' pigią kosmetiką ir nekokybiškas makiažo priemones, bet dabar ateina suvokimas, kad ne kiekvienas gali investuoti pinigus į Sigma šepetėlius, o kiniečių atsisiųsti net mane nustebino. Juokas juokais, tačiau apart nuostabiai violetinės spalvos, tai dar super kokybiškas daiktas. Spėjau praplauti juos jau ne vieną kartą, jie puikios būklės ir gerai tarnauja ir atlieka savo darbą. Būtent todėl, mano rekomendacijų sąraše ne vienas, o kelių šepetėlių rinkinių variantai. Šnekant apie vienkartines blakstienas, noriu pasakyti, kad pirkau N visokiausių variantų: brangių, labai brangių, pigių ir t.t., geriausi buvo atsiųsti iš Kinijos, tik reikia skaityti ir žiūrėti koks jų ilgis, nes dažniausiai šiai rinkai būdingi maži drabužių dydžiai ir nepasakomai ilgos blakstienos. Neužmirškite ir kosmetikos laikymo sprendimų, čia kainos geriausios, plius labai rekomenduoju atkreipti dėmesį į kosmetinių šepetėlių džiovyklas.

12Pcs Fancy Gradient Color Taper Angular Makeup Brushes Set



5 Pairs Dense Fake Eyelashes






Vanity Makeup Organizer - Transparent



Makeup Drying Brush Tree - Black




Makeup Brush Cleaning Pads - Multicolor



3D Cosmetics Print Clutch Makeup Bag - Gray



6Pcs Premium Therapeutic Aromatherapy Essential Oil Set - Black














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig