2017 m. spalio 9 d., pirmadienis

INGLOT akių šešėliai


Kaip jau pasakojau "Savaitės anonsas" įraše, su Inglot kosmetika mano santykiai niekada nebuvo lengvi. Inglot kosmetikos priemonės mane domino net labai labai, bet vis neišeidavo nusipirkti kažką tokio, kad būtų wow. Pirkau kreminę pudrą, skaistalus ir lūpų blizgius, po kiek laiko pudra pradėjo man kimšti poras, teko atsisveikinti. savo kosmetinėje iki šiol turi antakių gelį (nuostabus dalykas, tik spalva mano per pilka, neatitinka plaukų atspalvio, todėl naudoti negaliu, atrodo juokingai) ir juodos spalvos akių pravedimą (kuris išdžiuvo žaibišku greičiu). Penktadienio vakare skubėjau į laidos filmavimą PC Ozas, prieš tai Inglot merginos darė man makiažą. Po makiažo gavau maišiuką su meginukais, atėjus namo pradėjau nuo šešėlių. Nepatikėsite, turiu šešėlių be galo ir krašto, bet šitie nustebino ir negaliu sustoti jais dažytis.






Šešėlių atspalvių numeriukai iš eilės: nude, oranžinis, bordo




Mano nuomonė:

Mano turimi šešėliai iš Inglot tai tas produktas, apie kurį norisi šaukti ant kiekvieno kampo "TOBULI". Nuoširdžiai nieko nežinau apie kitas spalvas ir pilnus įpakavimus, bet mano turimi mėginukai tiesiog geriausi iš geriausių, o šešėlių aš turiu labai labai daug. Spalvos labai pigmentuotos, matinės, ryškios, puikiai tušuojasi ir nuostabiai atrodo visą dieną, aš likau labai labai nustebinta rezultatu, norisi padėti visas turimas paletės į stalčių ir dažytis tik turimais atspalviais. Taip, ir Inglot šešėliams reikalingas šešėlių pagrindas, aš naudoju NYX baltos spalvos Jumbo pieštuką, toliau pudrą ir šešėlius. Makiažas išsilaiko visą dieną, atrodo nuostabiai, neblunka ir nesubėga. Ar tai paskutiniai mano turimi Inglot šešėliai? Aš manau tikrai ne, nes iš turimų mėginukų man dar labai patiko HD pudra, nerealus maskavimas, puikiai išsilaiko ir nuostabiai atrodo. Atrodo, tik keli mėginukai o kiek džiaugsmo? Ar esatę bandę Inglot šešėlius?Ar geri ir verti dėmesio pilni įpakavimai?










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig