2017 m. spalio 11 d., trečiadienis

Jo didenybė Tweed Coat


Kaip aš norėjau šio nuostabaus paltuko, net neįsivaizduojate. Vienu žodžiu, pamačiau jį Mama Zara parduotuvėje ir negalėjau ramiai miegoti. Kodėl nenusipirkau? kaina buvo kosminė, ta prasmė už baus galiu sumokėti iki 100 EUR labai ramiai, tačiau už paltuką be pamušalo, nors ir labai labai gražų tikrai ne. Pagaliau pamačiau tokį pat Zaful bet kelis kartus pigiau pasidaviau. Užsakinėju iš šios parduotuvės jau nebe pirmą kartą, todėl žinojau, kokybė bus tikrai gera ir verta sumokėtų pinigų.

Šį kartą užsakymas atkeliavo žaibišku greičiu, vos per dvi savaites, todėl dar neatšalus orams aš galėjau pasidžiaugti šio švarkelio malonumais. Noriu pasakyti, tobulas, tiesiog tobulas (mano dydis M, tiko puikiaiusiai). Aš labai seniai norėjau pakartoti pagrindinės filmo herojės Ir velnias dėvi Prada vieną iš drabužių derinių. Aš jaučiuosi sau tokia graži ir stilinga, kad mano džiaugsmui nėra ribų. Šį kartą detalės irgi tamsiai mėlynos, o po apačia juodos spalvos šortai ir klasikinė palaidinė su kaspinu.







Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Paltas - ZAFUL
Šortai - H&M
Palaidinė - ZARA
Avalynė- ZARA
Rankinė - RoseGal









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig