2017 m. spalio 15 d., sekmadienis

NYX PROFESSIONAL MAKEUP 3 Steps To Sculpt


Labas rytas, mano brangieji. Kaip jūsų šeštadienis? Ką planuojate veikti sekmadienį? Aš nuoširdžiai padirbėti. Rytoj iš pat ryto turiu kelis susitikimus mieste, o tam, kad viska spėčiau, pagrindinius darbus turiu pabaigti jau šiandien. Peržiūrėjus savo seniau padarytas nuotraukas, supratau, kad paskelbimo eilėje jau seniai savo 'šlovės valandos' laukia NYX PROFESSIONAL MAKEUP 3 Steps To Sculpt priemonė skirta veido kontūravimui.








Mano nuomonė:

Ar svarbus veido kontūravimas darant makiažą? Mano brangieji, nuomonių pastoviai yra įvairių: vieni sako, kad veido kontūraviams jau nebe madingas ir sendina, kiti nenusileidžia ir teigia, kad veido kontūravimas yra visų laikų 'must have', dar kiti tiesiog dabar makiažą bando jį išryškinti ir pabrėžti. Kas yra svarbu man? Atrasti tinkamą priemonę ir labai nestipriai paryškinti savo skruostus. Taip, paryškinimo intensyvumas priklauso nuo progos. Jeigu mes aptariame dieninį makiažą, tiesiog šaltos spalvos bronzinės pudros pilnai užtenka, jeigu mes šnekame apie filmavimus ir fotografavmus, pastangų ryškinant skruostus reikia pridėti labai labai daug. Štai mano makiažas į fotosesija, galiu pasakyti tik tiek, kad fotografuojant prie lango, veidas atrodo per daug padažytas ir perkrautas kontrūvimu. Žiūrint į rezultato nuotraukas, man viskas patinka ir tinka, net norėtųsi paryškinti, nes kamera suvalgo pusė spalvų ir lieka tik labai neryškūs atspalviai. Grįžtant prie NYX PROFESSIONAL MAKEUP 3 Steps To Sculpt paletės noriu pasakyti, kad tokios paletės tikrai labai patogios, jas naudoti vienas malonumas. Smagu, kad ir tamsios ir šviesios spalvos pudros yra vienoje vietoje, o kur dar spindesio suteikianti priemonė (higlighteris). Vienintelis minusas - paletės atspalvis man kiek per tamsus, norėtųsi šviesesnio. Man labai patiko priemonių minkšta tekstūra, galimybė išsklaidyti tamsiausią atspalvį ir higlighetrio atspalvis ir švytėjimo efektas. Šviesi pudra per daug miltinės tekstūros, man per tamsi ir per geltona. Gamintojas siūlo kelių atspalvių paletės, todėl norint būtent jos, galėsite drąsiai išsirinkti norimą atspalvį.

PR sample









SHARE:

1 komentaras

  1. Puiki apžvalga, atrodo labai patogus dalykėlis!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig