2017 m. lapkričio 22 d., trečiadienis

Aviator Jacket


Labai seniai norėjau Aviator tipo trumpo paltuko, ilgai ieškojau ir pagaliau, negaliu patikėti, turiu jį savo drabužinėje. Aš labai nemėgstu reklamos, tačiau bloge šnekant apie drabužius, dažniausiai pasakau savo nuomonę, šį kartą mano odę www.vinted.lt puslapiui. Taip, puikiai žinau, kad jeigu padidėja mano blogo peržiūros labai smarkiai, reiškia kažkas kažką parašė blogo į forumą, aptarinėja mane, mano išvaizdą ir įrašus. Ar bijau blogų komentarų? Ne, nes jų neskaitau, visiems patikti neįmanoma, juk tai labai logiška, aš net nesistengiu, aš noriu būti ir likti savimi. Bet šiandien ne apie tai, o apie paltuką, kurį nusipirkau būtent www.vinted.lt puslapyje.


Visada sakiau, kad drabužiai turi turėti savo antrą gyvenimo ciklą, arba jeigu netinka ir nepatinka drabužis, arba tiesiog atsibodo, turime galimybę jį parduoti arba apkeisti į naują. Būtent vinted radau savo Ralph Lauren išsvajotąjį aviator jacket vos už 50 Eur. Labai geras pasiūlymas, kurio atsisakyti negalėjau. Ką noriu pasakyti savo įrašu, kad jeigu labai norisi, o finansai kartais nelabai leidžia, vistiek ieškai būdų, o tokios skelbimų platformos leidžia įgyvendinti savo svajonę labai greitai ir paprastai.







Aviator jacket - Ralph Lauren
Rankinė - Michael Kors
Džinsai - Zara
Avalynė- Asos
Laikrodis - Daniel Wellington
Pirštinės - Sisley










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig