2017 m. lapkričio 25 d., šeštadienis

MAC x Nicki Minaj



Gero šeštadienio ryto, mano brangieji, pagaliau aš padariau nuotraukas kaip atrodo MAC limituotos kolekcijos lūpų dažai darant makiažą. Logiška, tokius įpakavimus išperka parduotuvėse greičiausiai, nes jie atrodo išskirtinai ir labai gražiai. Be jokios abejonės, tai mano MAC kolekcijos puošmena, tačiau ar buvo verta pirkti tiesiog dėl įpakavimo? Ar spalvos irgi gražios ?












Mano nuomonė:

Jeigu mes šnekame apie MAC lūpų dažus, į galvą ateina garsioji MAC Retro Matte lūpų dažų serija, Būtent šitie lūpdažiai yra mano mėgstamiausi, būtent jų didžioji dauguma mano kosmetinėje. Aišku, garsiųjų MAC x Nicki Minaj nude lūpų dažų aš tikrai praleisti negalėjau, nude spalvą pirkau pati, šviesiai rožinį atspalvį gavau testavimui. Pasakoju savo nuomonė, atrodo lūpų dažai beveik identiški, tačiau atrodo ant lūpų visiškai kitaip, jeigu nude spalvą aš labai rekomendavau pirkti, rožinė man patiko mažiausiai. Gal mano veidas per tamsus tokiam atspalviui, bet man jis nuoširdžiai atrodo keistai. Jis kreminės konsistencijos, tepasi maloniai (tačiau prieš būtina padaryti pilingą, nes paryškina visus šerpetojimus), išsilaiko apie kelias valandas, niekur nepabėga ir pieštukas jam nėra būtinas. tačiau tas atspalvis... ech, tas atspalvis... bet kiek žmonių, tiek ir skonių. Kodėl aš nusprendžiau parašyti šių lūpų dažų apžvalgą, juk jų jau seniausiai nėra pardavime? Noriu pasakyti, kad ir kreminiai MAC lūpų dažai mane tikrai nustebino savo kokybe, manau tai ne paskutiniai mano MAC kolekcijoje.

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig