2017 m. lapkričio 6 d., pirmadienis

Šiltas ir jaukus ruduo


Tas, kas pažįsta mane gerai, puikiai žino, mano vizitinė kortelė raudonas lūpų dažas ir aukštakulniai. Žiūrint į savo nuotraukas, suvokiu, ne kiekviena iš mūsų galėtų taip drąsiai apsirengti, ne kiekviena iš mūsų nusipirkti striukę vyriškoje parduotuvėje, ne kiekviena iš mūsų nešioja kulnus žudikus ir jaučiasi labai laiminga, ne kiekviena iš mūsų nori būti dėmesio centre ir groti pagrindiniu smuiku. Taip, esu blogere, noriu rodyti pagrindines tendencijas ir stilius. Šį kartą apie tai, kas puikiai tiks kiekvienam iš mūsų: šiltas ir labai rudeniškas kordiganas, bei patogi avalynė.
Užsakymą iš www.rosegail.com puslapio padariau labai seniai, taip pat labai seniai gavau savo siuntinuką, bei su Sandra padarėme nuotraukas. Kodėl neskelbiau? Tai vis nėra laiko, tai įkvėpimo, tai noro prisėsti prie blogo rašymo. Pasakysiu nuoširdžiai, su tokio tipo drabužiais atrodau labai patogiai, šiltai ir jaukiai. Labai seniai norėjau loafers tipo avalynės, nes aukštakulnių mano drabužinėje pilna, o patogių variantų, su kuriais būtų galima eiti savaitgalį į miestą, nėra.  Šį kartą mano pasirinkimas labai patogus ir šiltas kardiganas, bei panašios spalvos avalynė, kuriuos derinu su klasikinio modelio juodos spalvos kelnėmis, bei maža Michael Kors rankine.







Megztinis - RoseGal
Avalynė- Rosegal
Laikrodis - Daniel Wellington
Rankinė - Michael Kors
Kelnės ir palaidinė - ZARA

Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig