2017 m. gruodžio 27 d., trečiadienis

GlamGlow Power Rangers. Rita Repulsa ir Goldar


Labas rytas, mano brangieji, geros, nors ir labai trumpos darbo savaitės ir su praėjusiomis šventėmis. Nors aš nieko negirdėjau apie Power Rangers, GlamGlow veido kaukes aš labai mėgstu, jos puikiai tinka mano odai ir tai kone vienintelis gamintojas (iš veido priežiūros serijos) kur man negaila pinigų nusipirkti pačiai kaukes, kremus ir prausiklius. Pasakysiu atvirai, nuplėšamos veido kaukės nėra mano favoritai, tačiau ar man patiko GlamGlow Power Rangers limituoto leidimo veido kaukes sužinosite netrukus.




Filmo „Galingieji reindžeriai“ įkvėpta GLAMGLOW® pristato naująsias #morphinandmasking patirtį suteikiančias riboto leidimo GRAVITYMUD™ STANGRINAMĄSIAS VEIDO KAUKES. Galima rinktis iš dviejų blogųjų filmo veikėjų įkvėptų spalvų: Rita Repulsa Green ir Goldar Gold. Abi GRAVITYMUD™ STANGRINAMOSIOS VEIDO KAUKĖS yra išskirtinės odą stangrinančios priemonės, kurių sudėtyje yra įvairaus poveikio, kartu veikiančių ingredientų, dėl kurių labiau išryškėja odos kontūrai. Išdžiūvus kaukei ji lengvai nusilupa, o oda tampa stangresnė. Turėkite tobulų kontūrų odą ir būkite pasiruošę užkariauti galaktiką. #MORPHINANDMASKING
Ant švarios veido odos užtepkite storą, tolygų kaukės sluoksnį. Kaukės netepkite ant antakių ir plaukų linijos. Palikite 20–30 min. Kaukei visiškai išdžiūvus, ją nulupkite pradėdami nuo kraštų. Kaukės likučius nuplaukite šiltu vandeniu. Naudokite du kartus per savaitę.
Kaina: 29,95 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt







Mano nuomonė:

Aš esu išnagrinėjus visą GlamGlow kompanijos siūlomų priemonių asortimentą, todėl puikiai žinau, kad nulpėšiamos kaukės tai jau nebe naujiena. Esu mačiusi kelių užsienio blogerių atsiliepimus, tačiau net tai nepaskatino mane nusipirkti ir išbandyti. Nežinau kodėl, bet man vis atrodo, kad nuplėšiamos kaukės visiškai ne mano istorija, jos niekada neišdžiūsta ant veido iki galo. Jeigu viena pusė jau išdžiuvo, tai kita dar ne, o ta pirmoji pradeda labai stipriai traukti veidą. Vienu žodžiu, išbandyti buvo tikrai fun, tačiau per daug tikrai nesitikėjau.
Labai didelis pliusas - įpakavimas, violetinis variantas buvo apvaliame įprastame įpakavime su šepetėliu. Na nežinau, ar aš noriu taip brangiai kainuojančią kaukę tepti šepetėliu, geriau taupiau ir pirštais. Aišku, juokauju, bet dalis tiesios tame tikrai yra. Kaukės pagal savo veiksmingumą identiškos, skirtos stangrinti veido odą, tačiau galima rinktis atspalvį pagal mėgstamą Power Rangers heroję. Šitoje vietoje mes praleidžiame, nes aš filmo nemačiau, man svarbiau kaukės poveikis.
Kaukė gana agresyvi, turint labai jautrią odą aš tikrai nerekomenduoju net žiūrėti į GlamGlow priemonių pusę. Kaukės tepasi lengvai, maloniai, gerai pasiskirsto ir lengvai nusiplauna nuo rankų odos. Man kaukė išdžiuvo vos per geras dešimt minučių ir aš ją nuplėšiau, kas, tiesą, buvo irgi nelabai sunku. Aš negaliu pasakyti, kad visos mano turimos raukšlės tapo nematomos, tačiau veido oda tapo akivaizdžiai gaivesnė, putlesnė ir kiek stangresnė, atsirado odos švytėjimas. 
Apibendrinant noriu pasakyti, kad GlamGlow giliai drėkinančios ir gerai valančios kaukės taip ir liko mano favoritėmis, tačiau naujieną buvo išbandyti labai įdomu. Ar pirkčiau pati? Manau ne, nes mano dviejų dalių naktinis kremas/serumas iš GlamGlow pasibaigė, geriau pirksiu jį, nes ten misteris 'Tobulybė'.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig