2017 m. gruodžio 8 d., penktadienis

Heaven LIA OIL SERUM


Labas rytas, mano brangieji, aš jau beveik atsigavau po 'madingos injekcijos' ir pasiruošusi rimtam darbui. Juk šiandien penktadienis, o tai reiškia, kada vakarėliai ir pristatymai nesubaigia. Šokant iki paryčių (gruodžio mėnesį tai labiausiai aktuali) reikia nepamiršti ir apie ypatingą veido priežiūrą tam, kad iš tyro atrodyti taip pat nuostabiai, kaip ir vakare. Sakysite, misija neįmanoma? Viskas yra įmanoma, tik reikia parinkti tinkamas priemones veido drėkinimui ir atstatymui. Aš pasakysiu nuoširdžiai, labai retai sutinku testuoti negirdėtas ir nematytas kosmetikos priemones, visi puikiai suprantame, veidas tik vienas, todėl jį reikia saugoti ir mylėti. Pamačius asortimente aliejus, aš pasidaviau, galite net neklausti, užsakiau rožių ir apelsinų žiedų.








Mano nuomonė:

Mano pirmoji pažintis su tokio tipo priemonėmis prasidėjo nuo Decleor kosmetikos, turėjau apelsinų žiedų aliejuką, man viskas patiko, to paties tikėjausi ir iš šitos priemonės. Kai aš gavau savo siuntą, ji kvepėjo rožėmis ir neroli taip, kad aš pradėjau galvoti, kad visas aliejus išsipylė ir nieko neliko. Atidarius kvapas sustiprėjo, tačiau buteliukas ir pipetė buvo saugūs, tačiau kvapas buvo omg, koks stiprus ir malonus mano nosei. Heaven LIA OIL SERUM labai tirštos aliejinės konsistencijos, su Decleor net palyginti sunku, šitas kelis kartus turtingesnis ir, vertinant poveikį, stipresnis. Buteliukas stiklinis, su labai geros kokybės pipete, viskas atrodo gražiai ir gana prabangiai (vertinant kainą, o už 30 ml teks sumokėti net 91$). Mano odai labai patinka rožės, aš net dažniausiai neskaitau to, ką rašo apie priemonę gamintojas, žinau, jeigu rožės yra sudėtyje, man puikiai tiks. Aliejų naudoju vakarais, rytais jis per riebus ir per daug maitinantis. Sušildau kelis lašus aliejaus rankose ir padarau labai lengvą veido masažą, aromatas nuostabus, aliejus susigeria gana greitai (vertinant tekstūrą). Po naudojimo mano veidas iš ryto atrodo nuostabiai, žandukai rožiniai, veido oda pailsėjusi ir pamaitinta, nesimato jokių vakarėlio pėdsakų. 
Daugiau informacijos apie Heaven kosmetikos priemones. Pabaigai noriu pasakyti, kad antra, mano turima Heaven veido priežiūros priemonė yra rūgštinis veido šveitiklis, irgi tobula.  Vertinant kainą. sakyčiau brangoka, bet mes turime vieną veidą, todėl juo rūpintis privalome.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig