2017 m. gruodžio 8 d., penktadienis

Klasikinio makiažo variacija su MAC


Vakar, kaip jau supratote iš mano Instagram profilio Stories, dalyvavome Injekcijoje, kur jaunieji dizaineriai pristatė savo drabužių kolekcijas. Apie drabužius ir dizainerius, bei kolekcijas pašnekėsime jau netrukus, o dabar laikas aptari mano makiažą.  Nors mano kosmetinėje ir dominuoja MAC kosmetika, aš vistiek mieliau nueinu iki MAC, kur nuostabioji Ieva padaro man tobulą makiažą. Mano drabužių derinukas buvo labai klasikinis: baltas megztinis, pilkos spalvos kelnes ir raudonas švarkas. Reikia prisiminti, kad renginys buvo Traukinių depo, kur galima bus šalta, todėl aš viską apgalvoju iš anksto. Mes nusprendėme, kad makiažas bus klasikiniu: akių pravedimas ir raudonos lūpos. Žiūrime nuotraukas...



Pasakojimą pradėsiu nuo klausimo, ar žinojote, kad perkant 3 MAC kosmetikos priemones galima užsirašyti į makiažą? Aš net nežinojau, todėl gerai apgalvokite savo pirkinius, mano brangieji, juk MAC Kalėdinė kolekcija atrodo tobulai, taip viskuo norisi, aš net baigiu pasiduoti šešėliams, nors iš pirmo žvilgsnio galvojau, kad blizgučių nenaudosiu niekada. Kelintas makiažas iš eilės, o aš su blizgučiais ir pigmentais. Visi žmonės kaip žmonės, o pas mane ant akių blizgučiai. ;-) Juk Kalėdos, galima sau leisti daugiau, nei įprastą dieną. 

Aš nepasakosiu visos makiažo eigos, puikiai jau žinote, kokias pudras ir maskuoklius aš naudoju. Pasakysiu nuoširdžiai, MAC jaučiuosi kaip namuose, bet vistiek Ievai pavyksta mane nustebinti. 


PRIEŠ

Naudojamos kosmetikos priemonės:

Aš jau surašiau norimų kreminių šešėlių sąrašą, būtinai nusipirksiu, nes taip lengvai, gerai ir nuostabiai neatrodė nei vienas akių šešėlių pagrindas.

Aš turiu kelių atspalvių mono MAC akių šešėlius, visi sako, kad jų kokybė geresnė. Nežinau, nepastebėjau, mėgstu paletes, jas patogu pasiimti su savimi, būkime realistais, jie ir kainuoja pigiau. Būtent todėl aš vis žiūriu į Kalėdinės kolekcijos akių šešėlius, spalvos tikrai einamos, matinės ir blizgios. 


Veido kontūravimui buvo naudojami skaistalai Swiss Chocolate (pasirodo, aš tokį namuose irgi turiu) ir Pinch me


Puikiai žinote, kaip aš dievinu raudonos spalvos lūpų dažus, pas mane labai didelė MAC raudonų lūpų dažų kolekcija. O dabar pagalvokite, šitas atspalvis tikras atradimas, todėl jis jau įrašytas pirmu numeriu į norų sąrašą. Tai ne klasikinė raudona, kuri 'priduoda metu', tai labai gražus ir gaivus, raudonas, tačiau ryškus ir jauninantis atspalvis. Wow, tiesiog wow, įsidėmėkite - MANGROVE iš matinių MAC lūpų dažų kolekcijos.


Rezultatas.....




Ačiū labai už puikų laiką ir tobulą makiažą Ievai ir MAC kosmetikai, rytoj einu į dar vieną pristatymą, ką galvojate naudosiu makiažui? Teisingai, MAC turimus pigmentus, juk visi žmonės kaip žmonės, o aš su blizgučiais ;-)))))











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig