2017 m. gruodžio 3 d., sekmadienis

Make up Store Wonder powder


Labas rytas, mano brangieji, šiandien jūsų dėmesiui Make up Store Wonder powder. Tai birios konsistencijos šviesinamasis higlighteris, šviesiai rožinio atspalvio ir suteikiantys veidui švytėjimo efekto.










Mano nuomonė:

Manau puikiai visi žinome, profesionali kosmetika ir lieka profesionalia, jos kokybė žymiai geresnė, spalvos ryškesnės, tačiau ir kainos atitinkamai didesnės. Ar verta mokėti brangiau? Aš manau tikrai verta, tik reikia irgi atrasti savo priemones. Šnekant apie Make up Store asortimentą, negaliu nepaminėti nuostabios birios pudros skirtos makiažo fiksavimui (nuoširdžiai, nieko geriau nesu bandžiusi), kiek einu į pristatymus ir apmokymus pas kitus vizažistus, pastoviai matau kontūravimo rinkinius, einamiausias atspalvis medium. Būtent tokį pat turiu namuose, ir nors kreminis kontūravimas visiškai ne mano istorija, šitą paletę darant proginius makiažus ištraukiu labai dažnai. Šį kartą mano rankose birus higligherius- pudra. Tai labai universali kosmetikos priemonė, kuri skirta pašviesinti skruostikaulius, plius suteikti jiems labai švelnaus švytėjimo efekto. Mano turimos Make up Store Wonder powder atspalvis Sahara, tai vos prigesinta rožinė spalva, kuri idealiai atgaivina veido odą ir atrodo tobulai.
Make up Store Wonder powder ieškome Make Up Store Lithuania










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig