2018 m. sausio 20 d., šeštadienis

Balmain Hair Couture Silk Perfume


Labas rytas, mano brangieji, visgi sloga buvo stipresnė, negu aš, todėl vakar būtent ji nugalėjo mane. Šiandien aš vėl priešinuosi, todėl kol turiu jėgų, atsisėdau prie blogo rašymo. Seniai nešnekėjome apie plaukų priežiūros priemones, apie tas, kurios man labai patinka, todėl šiandien jūsų dėmesiui Balmain Hair Couture Silk Perfume. Kiek jau girdėjau, Balmain Hair Couture plaukų priežiūros liniją jau galima rasti Lietuvoje, Kukla Box.







Mano nuomonė:

Darant užsakymą (nes aš galiu pasakyti nuoširdžiai, Balmain Hair Couture priemonės pas mane jau pusę metų) aš nusprendžiau užsakyti iš pirmo žvilgsnio visiškai nereikalingą dalyką -  Silk Perfume. Gamintojas teigia, kad šios priemonės sudėtyje yra šilko proteinai ir argano aliejus. Purškiklis skirtas sustiprinti naudojamų priemonių aromatą ir naudojamas kaip plaukų priežiūros užbaigiamasis žingsnis. Jeigu apžiūrėsite asortimentą, pamatysite, kad tai viena iš populiariausių ir geriausiai parduodamų priemonių, kodėl? Reikia išbandyti tam, kad suprasti. Tai nėra tiesiog spirito pagrindu pagamintas parfumas - dulksna plaukams. Tai purškiamas kondicionerius, kuris sušvelnina plauką, suteikia žvilgesio, minkština ir suteikia papildomo maitinimo plaukų galiukams. Noriu pasakyti, kad padauginti negalima, teisingai panaudojus atitinkamą priemonės kiekį galėsite džiaugtis ne tik tobulu Balmain Hair Couture aromatu, bet ir suteikti savo plaukams papildomos priežiūros. Priemonė tikrai labai patiks blondinėms, nes šviesus plaukas labai retai blizga, o su šia priemone plaukai spindės lyg veidrodis, ir nuo šios priemonės geriau susilaikyti (ir pasirinkti purškiamą kondiconerį, nes jis nėra toks sodrus) toms, kieno plaukai riebūs.

PR sample



SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig