2018 m. sausio 29 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos





Labas rytas, mano brangieji, pagaliau savaitės anonsas ir naujienos. Tikriausiai gamintojai atsigavo po švenčiu ir pradėjo siųsti PR sample, o gal taip jau sutapo, kad aš šią savaitę gavau labai daug skirtingų naujienų, apie kurias nekantrauju papasakoti Jums. Ech, pasiilgau aš jau normalaus bloginimo ritmo, visą savaitgalį dariau nuotraukas ir dėliojau kompozicijas, jaučiuosi nepasakomai laiminga ir pilnai pasiruošusi naujai darbo savaitei.

Tačiau pradėti noriu ne nuo naujienos, kai pajungiau šiandien Facebook puslapį, jis man išmetė prieš 3 metus padaryta nuotrauką per Polhem Press Day. Tai buvo pirmasis mano madingas renginys, kur aš nieko nepažinojau, kur man buvo labai nesmagu, baisu ir nejauku. Kaip dabar prisiminu, praėjau kelis ratus pro pristatomas naujienas, persimečiau keliais žodžiais su atstovais ir namo. Visu pirma, reikia pradėti nuo savęs, būkime realistais, neturėjau nieko bendro su mada, nors tada mano rankose buvo YSL rankine, o ant kojų puikavosi Gucci aukštakulniai. Galiu pasakyti, garsūs brendiniai drabužiai ir madingi deriniai du skirtingi dalykai. Ne, pasakysiu ne taip, jeigu nėra skonio, net vardiniai drabužiai padėti negali. Tada skonio neturėjau, neturėjau nei supratimo, nei suvokimo kaip reikia derinti drabužius, kaip reikia atrodyti madingai, labai pykdavau, kai gaudavau blogus atsiliepimus ir komentarus. Bet viskam savo laikas, reikia tik turėti noro. Per tris metus ištobulinau savo skonį, susipažinau su daugybe žmonių, todėl ateinančio Press Day Polhem labai labai laukiu, nes tai bus unikali proga susitikti su draugais, pakelti taurę vyno už naujas kolekcijas ir smagiai praleisti laiką. Vardiniai drabužiai? Tikrai taip, jau žinau, kad dėvėsiu Cavalli Class ryškią suknelę, kuri atitinka renginio tematiką, bet apie tai truputi vėliau, negaliu aš išduoti ne savo paslapčių.
Ką norėjau pasakyti šio trumpu įrašų, tik tiek, kad viskas įmanoma, ir stilių sutvarkyti, ir draugų atrasti, svarbiausiai likti savimi, svarbiausiai nesužvaigždėti, svarbiausiai būti tokia pat, kaip ir prieš kelis metus. Kokia aš? Aš manau tokia pat ir likau (gal tik plaukų spalva tapo labiau žmoniška ir mažiau pereoksidinė) tuo labai džiaugiuosi.





Pereiname prie planuojamų įrašų.....

Pasakosiu jau šiandien apie Nude spalvos tobulą Studios Didier nagų laką skirtą geliniam lakavimui


Šnekėsime apie momentinio poveikio lakštines veido kaukes

Įvertinsime RevitoLosh priemonių efektyvumą


Šnekėsime apie Cartier kvepalus


Pasakosiu apie vieną tobuliausių ir labiausiai patikusių Benefit priemonių KA Brow


Labai seniai norėjau pašnekėti apie birias pudras, pagaliau nuotraukos padarytos, o įrašas labai laukia savo eilės


Savaitgalį darysime makiažą su Maybelline naujienomis


Pasakosiu apie NYX vakarėlį ir nauja MOCHI kolekciją, kurią jau galima rasti NYX parduotuvėje PC Panorama




Naujienos:

Apie GlamGlow naujienas aš pasakosiu atskirame įraše, nes ten tiek priemonių, tiek daug norisi viskuo pasakyti, kad savaitės anonsas tam nėra skirtas



NYX naujienos, akių šešėliai tobuli, daugiau nieko negaliu pasakyti, reikia bandyti...


Jau matėte, kad mano plaukai buvo violetinės spalvos, vakar perdažiau į normalų žmonišką atspalvį, tačiau link pavasario būtinai išbandysiu šią geltoną spalvą.


MAC naujienos. Labai seniai norėjau išbandyti bronzinę pudrą, pagaliau jį mano rankose, o naujieji skaistalai galimai pastums mane parašyti apie MAC skaitalus bendrą didelį įrašą



Ačiū labai už Alaya naujus NUDE kvepalus, tobulas aromatas, tobulas...


Benefit... ką daugiau pasakyti, daug kas patiko, daug kas ne, sakyčiau pusė per pusę, greitai aptarsime kiekvieną priemonę bloge.




Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,



















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig