2018 m. vasario 6 d., antradienis

Apie birias veido pudras


Labas rytas, mano brangieji, praeitą savaitę liko daug nenupasakotų temų, o šią savaitę planuojama tiek renginių, kad vargu, ar galėsiu daug dėmesio skirti blogo rašymui, todėl pradėsime pasakojimo apie birias pudras. Aš nuoširdžiai galvojau, kad šios kategorijos priemonių mano kosmetinėje mažiausiai. Taip, mažiausiais, nes kreminių apie 20, bet mano turimos birios pudros labai labai skirtingos, būtent todėl nusprendžiau kiek plačiau pašnekėti šia tema.


Dažniausiai parduotuvėje ilgai galvoju, kokio tipo pudrą pirkti, birią ar kompaktinę. Sutikite, kompaktinės pudros turi patogius įpakavimus, pufus, veidrodėlius, jas galima pasiimti su savimi. Tai kodėl aš perku birią pudrą? Tikriausiai mano galvoje labai ilgam užstrigo žodis 'baking', kai Instagram mergaites prideda be galo ir krašto pudros paakių zonoje, padaro akių makiažą, nuvalo pudros likučius ir wow, tobulas makiažas yra. Iš kitos pusės, aš nežinau kaip Jums, bet aš akivaizdžiai matau skirtumą ant veido. Birios pudros lengvesnės, dažniausiai skirtos makiažo fiksavimui, daugelis variantų suteikia matiškumo ir blogai maskuoja. Kompaktinės pudros išlygina veido atspalvį, geriau maskuoja ir atrodo ant veido kiek 'sunkiau'.



Pradėsime nuo koreguojančių MAC Prep+Prime birių pudrų. Mano kosmetinėje gyvena dvi: balta (kuri turi suteikti matiškumo) ir CC geltonasis variantas (kuris koreguoja veido atspalvį ir pasakiškai gražiai atrodo paakių zonoje nežiūrint į geltoną spalvą, todėl tikrai nebijokite). Kaip jau supratote, baltą pudrą aš naudoju labai labai retai, mano akyse vis dar stovi žvaigždžių nuotraukos, kur fotografuota per renginius su blykste, kur paakių zonoje baltos dėmės. Tai būtent tokio tipo pudrą. Taip, žinau, jeigu naudoti saikingai, pudrą ant veido atrodo tobulai, suteikia matinį efektą ir neapsunkina veido, tačiau aš nemėgtu matinio veido per renginius. Aš manau, kad veidas turi būti su lengvu 'glow' efektu, tada jis atrodo geriausiai. Taip, man jau nebe 15 metų, man vizualiai reikia koreguoti raukšles, būtent todėl reikia prisiminti - 'visiškai matinis veidas'- sausas veidas, sausas veidas - akivaizdžiai matomos raukšlės.

Šnekant apie geltonąjį CC variantą noriu pasakyti, kad čia jau nėra matinio veido, pudrą suteikia lengvo maskavimo ir koreguoja veido atspalvį. MAC paletėje labai daug skirtingų atspalvių, tačiau aš pirkau geltonąjį vien todėl, kad naudoti ją paakių zonoje. Aš esu girdėjus apie tobulus Banana geltonus atspalvius, net esu bandžiusi šią pudrą ant savo veido, žinote koks rezultatas? nenatūraliai geltona paakių zona.


Gamintojas teigia, kad Banana dream atspalvis idealiai atitinka garsiąją Banana pudros atspalvį. Palyginus su mato turimu MAC CC geltonu atspalviu, Banana kiek per oranžinis, žymiai tamsesnis ir sunkesnis. Merginos, jeigu perkate 30-40 pudrų atspalvius, tik tada galite galvoti apie Banana pudrą, nes kitaip atrodysite labai juokingai. Iš kitos pusės, kas kam patinka, aš labai mėgstu pašviesinti paakių zoną ir išryškinti skruostus, todėl paakių zonoje aš naudoju kiek šviesesnį pudros atspalvį.




Tikriausiai visi girdėjo apie La Prairie kosmetiką, tai super luxury brendas rinkoje, tačiau mažai kas spėjo išbandyti jų birią pudrą. Aš manau, kad tai viena iš populiariausių kosmetikos priemonių. Pudros kiekis milžiniškas, mano pudros seniai pasibaigė galiojimas, nes tokio kiekio aš nuoširdžiai išnaudoti negalėčiau niekada gyvenime, nebent naudoti namuose vietoje miltų. Aišku, investicija gera, tačiau kiekis tikrai per didelis. Rezultatas? Ar yra stebuklas už tokius pinigus? Nėra, pasakau nuosirdžiai, nėra. Man pudra ant veido atrodo sunkokai, egzistuoja tik du atspalviai (vienas rožinis, kitas nude), mažai maskuoja ir subėga į poras.


Neseniai atradau Inglot birią pudrą, man labai patinka kokybės ir kainos santykis, pigiai ir sąlyginai gerai fiksuoja makiažą, nekemša porų ir atrodo natūraliai.


Mano mėgstamiausia iš visų išbandytų biri pudrą iš make up Store, atspalvis Milk. Tobulas efektas, nuostabus rezultatas. Pudra puikiai išlygina veido atspalvį, kiek pamaskuoja, nesubėga dienos metų į poras, suteikia atlasinio veido odos efektą. Vienu žodžiu, mano nuoširdžios rekomendacijos.




Mano kosmetinėje pasirodo yra ir birios, tačiau blizgios pudros. Aš tikrai nepasakočiau apie šią pudrų kategoriją, tačiau negaliu pasakojant apie pudras nepaminėti Givenchy. Givenchy buvo viena iš mano pirmųjų brangių birių pudrų, kas keista (nes turėjau ne vieną pudrą), Givenchy sunaudojau greičiausiai. Kodėl? Dėl tobulai apgalvoto įpakavimo, kur tu turi ne vieną, o keturis pudros atspalvius. Sutikite, ištiesus metus jūsų veido oda nebūna vieno atspalvio: žiema veido oda pašviesėja, vasara - labiau įdegusi. Aš turiu ne vieno atspalvio pudras, tačiau Givenchy leidžia šitoje vietoje sutaupyti ir ir nusipirkti tik vieną, tačiau gerą pudrą, kuri džiugins Jus ištiesus metus.

Tai kaip gi naudoti blizgias birias pudras? nejaugi tepti ant viso veido? Ne, tikrai ne, dažniausiai birios pudros skirtos suteikti matiškumo, o jeigu įmaišyti į tokias pudras kiek blizgios rezultatas ant veido visai kitoks, svarbu, kad blizgi pudra neturėtų akivaizdžiai didelių blizgučių.





Apibendrinant noriu pasakyti, kad kokia pudrą nepasirinktumėte, ji turi atitikti jūsų lūkesčius, gerai maskuoti, suteikti matiškumo, koreguoti veido toną arba atrodyti natūraliai. Mano mėgstamiausios: Make up Store ir Givenchy, o mano pasirinkimas patikrintas laiku ir renginiais.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig