2018 m. vasario 28 d., trečiadienis

L'oreal INFAILLIBLE SHAPING STICK


Labas rytas, mano brangieji, vakar per mieste taip sušalau, kad omg, jeigu ne super skanūs karštieji gėrimai per pristatymą, tikai sirgčiau labai stipriai. Mada reikalauja aukų, nors mano žieminiai ilgaauliai labai šilti, šalti matyt per stiprus net jiems. Šiandien iš ryto su naujom jėgom prie blogo rašymo, pirmasis mano pasakojimas apie L'oreal INFAILLIBLE SHAPING STICK. Labai apsidžiaugiau gavus net 3 tobulus atspalvius ir mintyse kontūravau veidą, bet ne viskas gavosi taip, kaip aš norėjau.









Mano nuomonė:

Apie naujus makiažo bazes iš L'oreal aš jau pasakojau savo bloge, man jos labai labai patiko (priminsiu, kad aš turiu poras maskuojančią ir švytėjimo suteikiančią). Prie turimų makiažo bazių, kas yra labai logiška, nes taip naudoti rekomenduoja gamintojas, aš gavau ir makiažo pagrindus. Kaip jau sakiau, be galo apsidžiaugiau, nes spalvos buvo tobulos: šviesi, kiek tamsesnė su geltonu pagrindu (kas man labai labai patinka) ir ruda be oranžinio pagrindo veido kontūravimui. Net neįsivaizduojate kaip greitai padariau šių priemonių nuotraukas tam, kad pradėti testavimą. Nusivylimas, vienas didelis nusivylimas. Kodėl? Nežinau, man atrodo, šių pagrindų tekstūra tiesiog per riebi mano veido odai. Aš bandžiau naudoti ir su bazėmis, ir be bazių, tepti pirštais, šepetėliu, Beauty Blender kempine, rezultatas vienodai blogas. Kas gi atsitinka? Pagrindas po geros valandos subėga į veido poras, labai negražiai, riebiai ir nenatūraliai atrodo ant mano veido, vaizdas toks blogas, kad norisi kaip įmanoma greičiau jį nuvalyti. Bet.....  Tamsiausias atspalvis man taip patiko, kad aš pagaliau radau būdą kaip jį naudoti skruostų kontūravimui, viskas labai paprasta, dengiame veidą savo mėgstama kremine pudra (aš kontūruoju kreminiais produktais veidą tik renginiams, todėl naudojama pudra MAC Studio Fix), labai lengvai kontūruojame veidą su tamsiu L'oreal INFAILLIBLE SHAPING STICK atspalviu ir ištušuojame Beauty Blender kempine. Kempinė sugeria nereikalingą riebalų kiekį, kontūravimas tampa matiniu (nes kažkie susimaišo su mano naudojama kremine pudra), aš užfiksuoju rezultatą su biria pudra ir rezultatas tampa tobulu. 
Apibendrinant noriu pasakyti, kad ši pudra gali patikti daugeliui iš jūsų, tiesiog mano veido odai ji visiškai netinka, tačiau tamsūs atspalvis, kuris tinka kontūravimui, tikrai tobulas, aš jam atleidžiu viską už tai, kad jis tokios tobulos spalvos ir jį taip paprasta naudoti.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig