2018 m. vasario 27 d., antradienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, jaučiu įrašus priplanavau dviems savaitėms į priekį, o ką? Manau taip tik geriau, padarai nuotraukas, niekur neskubant išbandai ir rašai atsiliepimus. Tiesą? Naujienų šią savaitę buvo irgi daug, labiausiai pradžiugino GlamGlow kaukės tikroms žvaigždėms. Kodėl? Žiūrime nuotraukas...

Bloge planuoju papasakoti apie L'oreal naujieną, naujas kremines pudras, kurias bandžiau naudoti įvairiai, bet nepatiko.


Kažkur įkišau savo MAC matinius oranžinės Lady Danger lūpų dažus, teko ištraukti šią paletę


Labai trupai papasakosiu apie Saryna Key plaukų priežiūros priemones


Ir vėl jūsų dėmesiui MAC, naujas lūpų blizgesys tobulos nude spalvos



Vakar fotografavau ir išbandžiau, manau jau labai greitai parašysiu atsiliepimą


Negalvojau net kad man taip patiks Antipodes veido priežiūros linija, šią savaitę jūsų dėmesiui naktinis kremas


Prabanga jūsų plaukams - Kerastase aliejus


Benefit hoola labai didelio įspūdžio nepadarė, tačiau tikrai geras bronzantas


Pasibaigė labai daug naudojamų priemonių, per kurį laiką vėl pavyko atstatyti naudojamų produktų balansą ir rezultatą, todėl po gana ilgos pertraukos vėl šnekėsime apie dažniausiai naudojamas kosmetikos priemones





Naujienos:

Origins 


YSL


GlamGlow




Teaology



Goodbye Yellow plaukų šampūnas, būtent tai, ko reikia mano plaukams dabar


Tokie mano planai,
Ačiū, kad skaitote, tikimės, kad pavasaris ateis kaip įmanoma greičiau, pas mane spintoje tiek naujų suknelių, kurias norisi parodyti Jums.











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig