2018 m. vasario 9 d., penktadienis

#POLHEM SS 18



Labas rytas, mano brangieji, vakar pasakojau apie tai, kokius drabužius aš pasirinkau Polhem Prees day renginiui, na o šiandien pats laikas papasakoti apie renginį. Galiu pasakyti, kad nors už lango ir sniegas, pavasariui ir atostogoms reikia ruoštis iš anksto, tik tada galima visus stebinti savo odos grožiu, figūra ir naujais drabužių deriniais, bei makiažu.



Polhem pavasario tendencijų pradininkas, visos naujienos buvo išdėstytos taip, kad būtų galima tinkamai pasiruošti naujam atostogų sezonui. Tai, aš noriu keliauti ne į šiltus kraštus, tačiau geras įdegis, ryškūs lūpdažiai ir nauji drabužiai be jokios abejonės mano tematika, tai, kas man labai labai įdomu.

Pradėsime nuo Biocel grožio gėrimo, atstovai sakė, kad jį bus galima rasti vaistinėse jau nuo vasario pabaigos, kovo pradžios. Tai savotiškas grožio eliksyras, kuris gerina odos ir plaukų būklę. Aš gavau įpakavimą testavimui, pažiūrėsim, koks bus rezultatas po dviejų savaičių naudojimo.






Labai daug girdėjau apie Fake Bake įdegio priemones, tačiau girdėjau ir viskas, Namuose kažkur dar guli keli mėginukai. Gal aš jau užaugau iš tų blogerių, kurie džiaugiasi gavus mėginuką, nežinau, aš manau, jeigu bandyti, tai bandyti ne vieną kartą, o pilnos nuomonės sudarymui reikia ir pilno įpakavimo, ar ne taip?




MAC pristatė naujus lūpų blizgius, omg, kokio jie tobulo. Savaime suprantama, jau netrukus darysime MAC makiažą, išbandysiu, įvertinsiu ir papasakosiu Jums, mano brangieji. Tik pažiūrėkite, kokios ryškios spalvos, noriu išbandyti ir raudoną, ir nude, ir žalią.



Ruošiantis atostogoms negalima užmiršti ir apie plaukus, aš savo maišelyje su dovanomis radau The Hair Therapy Saryna Key plaukų priežiūros priemones, kurios yra skirtos sausiems ir pažeistiems plaukams, jų sudėtyje daug sviesmiedžio aliejaus ir vitaminai. Kol kas dar nespėjau išbandyti, tačiau kvapas OMG koks tobulas.



Labiausiai man patiko ir suintrigavo Foamie kempinės, kurių viduje muilas. Jos labai švelnios ir tobulai kvepia.




Kaip aš pastoviai sakau mano skaitytojams, iki pavasario liko vos daugiau nei dvi savaitės, todėl reikia nepamiršti sveiko maisto ir sportuoti.


Reserved pristate savo naują kolekciją, man labai patiko pastelinės spalvos ir labai malonios medžiagos.



Prie Oriflame stendo aš labai ilgai nesustojau, labai jau vyliojo mane MAC naujienos, tačiau vyriška veido priežiūros liniją tikrai patraukė mano akį, labai gražūs, bei stilingi priemonių įpakavimai, aš manau net mano ištankiam vyrui tikrai patiktų.



Pabaigai Douglas naujienos, labiausiai sudomino antakių priemonės ir lūpų balzamai su atspalviu. Naujas blakstienų tušas atrodo labai įdomiai, tikrai norėčiau išbandyti, o testuosime antakių paletę, apie kurią bloge papasakosiu jau netrukus.








Taip greitai galima pasiruošti atostogų ir vasario sezonui, ačiū labai už pakvietimą, maloniai praleistą laiką ir tobulas dovanas. Apie naujienas greitai papasakosiu bloge, nes jau atradau kelis savo favoritus.




















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig