2018 m. vasario 13 d., antradienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, taip jau gaunasi, kad pirmadieniais neturiu laiko blogo rašymui visai, normalus darbas suvalgo visą mano dieną. Sekmadienį aš spėjau padaryti be galo daug naujienų nuotraukų (OMG, seniai nebuvo jau tiek naujienų), surašiau planą ir laukiu Valentino dienos.

Šią savaitę mes su jumis šnekėsime apie Brioni mados namų išskirtinumą ir vyriškus marškinius


Kartu atliksime Maybelline makiažą konkursui



Išbandysime ir įvertinsime Dove priemonę nuo celiulito


Dievinu MAC lūpų dažų paletes, mano rankose labai vasariškų oranžinių ir auksinių atspalvių


Jau du kartus man atliko plaukų atstatymo procedūra Kukla Box su Kerastase priemonėmis, aš jau galiu pasidalinti pirmais rezultatas, nes skirtumas tikrai akivaizdus.


Dievinu Make Up Store VIP klientų vakarus, sužinojau dar daugiau gudrybių atliekant makiažą


Šeštadienį (nes anksčiau nuoširdžiai nesigaus) planuojama rubrika Beauty Talk


Geriau vėliau, negu niekada, todėl pasakosiu apie Balmain ir L'oreal vakarėlį




Naujienos:

Gavau labai daug skirtinų atspalvių lešius iš Optikos pasaulis, labai nekantrauju išbandyti


Kerastase plaukų priežiūros priemonės


Polhem Press Day ir nerealios dovanos









Taip pat su Sandra nuėjome į Garnier plaukų naujienų pristatymą, šias priemones labai mėgsta mano mama, todėl ji jau džiaugiasi ir išbando naujienas


Smashbox... Oh, kokio tobulumo Smashbox lūpų dažus aš gavau




Antipodes veido aliejus ir naktinis veido kremas iš Bioteka. Antipodes kosmetikos privalumas – tai, kad jie ne tik yra pagaminta iš geriausių Naujosios Zelandijos ingredientų (manukos medaus, avokadų aliejaus, Vinanza vynuogių kompleksų, kivių sėklų aliejaus ir retų atogrąžų miškų augalų), bet ir tai, kad tai bene vienintelė pasaulyje sertifikuota natūrali kosmetika, kurios anti-aging efektyvumą patvirtina in vitro laboratorijoje (su žmogaus ląstelėmis) atlikti tyrimai.
Nu ką galiu pasakyti, aliejukas nuostabus, kremas dar laukia savo eilės...




Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,
























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig