2018 m. balandžio 13 d., penktadienis

ONE WOLF (Riga Fashion Week)


Labas rytas, mano brangieji, kaip ir žadėjau, šiandien šnekėsime apie madą. Pradėsime nuo latvių ONE WOLF. Ar žinojote, kad būtent ONE WOLF pristatys savo kolekciją per Mados Infekciją jau šį savaitgalį? Labai rekomeneduoju apsilankyti, nes bilietų girdėjau dar yra. Rygoje aš jau mačiau rudens/žiemos kolekciją, o šią tobulą suknę man taip patiko, kad aš labiau susitiko su dizainerė show roome tam, kad pasimatuoti ir įamžinti sugalvotą drabužių derinį.


Kas pažįsta mane geriau, puikiai žino, aš dievinu spalvas. Taip, sutinku kirpimai, medžiagos ir formos labai svarbu. Pilkas idealus švarkas galėtų tapti jūsų drabužinės 'must have', bet mes atėjome šnekėti apie madą ir naujas tendencijas. ONE WOLF niekada nebuvo mano mylimu brandu, nes minimalizmas, pilki atspalviai, paprasti kirpimai, džinsinė medžiaga ir bomberiai, nuoširdžiai ne mano istorija. Aš puikiai atsiminu praeitą kolekciją, kai aš pamačiau tobulą sidabrinės spalvos bomberį, aš labai tikėjausi daugiau būtent tokių akcentų kolekcijoje. Ne, taip nebuvo, todėl šį kartą aš nesitikėjau nieko, puikiai žinodama, kad yra kolekcijos kurios man patinka, o yra kurios tiesiog ne mano ir viskas. Juk logiška, visiems neįtiksi. Šį kartą, ONE WOLF įtiko net man. Nuostabi kolekcija, fantastiškos suknelės, ryškūs akcentai ir tobuli džinsai. Apie kolekciją mes su jumis dar pašnekėsime netrukus, o dabar jūsų dėmesiui suknelė.




Susimatome per Mados Infekciją įvertinti ONE WOLF ;-)

Suknelė ir kepurė - ONE WOLF

Nuotraukos: Justina Snow








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig