2018 m. balandžio 9 d., pirmadienis

TEAOLOGY BLACK TEA MIRACLE FACE AND NECK MASK


Gero pirmadienio, mano brangieji, kai toks oras už lango, sakyti "labas rytas' kur kas smagiau. Vakar visą dieną praleidau mieste, kaip smagu pereiti per Senamiestį tokiu nuostabiu oru, mano siela dainuoja meilės dainas, o laimės pilnos kelnės. Ar noriu dirbti? Nelabai, bet puikiai suvokiu, padarysiu tai, ką turiu padaryti ir galėsiu važiuoti džiaugtis kava lauko kavinėse. Pradėsime nuo TEAOLOGY BLACK TEA MIRACLE vien kartinės veido kaukės.




Energizuojanti veido ir kaklo kaukė su juodąja arbata

Šios kaukės paslaptis yra itin plona, juodosios arbatos ekstrakto prisotinta medžiaga, kuri puikiai priglunda prie veido ir kaklo odos, suteikdama dvigubą poveikį: neleidžia veikliesiems komponentams išgaruoti ir padeda jiems geriau įsiskverbti į odą. Juodoji arbata, kurioje gausu antioksidantų, su kofeinu ir guaranos ekstraktu tonizuoja odą bei suteikia jai energijos. Keramidai maitina, o anglies pudra valo odą. Vos po 10 minučių oda taps pastebimai gaivesnė, stangresnė ir jaunatviškesnė lyg jūs būtumėte ką tik išėjusi iš grožio salono. 
Naudojimas:
Uždėkite kaukę ant nuvalytos veido ir kaklo odos. Atsipalaiduokite 10-20 minučių, nuimkite kaukę ir įmasažuokite likučius į odą. Geriausių rezultatų pasieksite, jei naudosite reguliariai du kartus per savaitę arba dažniau, kai pageidausite gražesnės odos efekto.

Kur pirkti: www.kristiana.lt






Mano nuomonė:

Visi puikiai žino, aš esu labai didelė vienkartinių lakštinio tipo kaukių gerbėja ir mylėtoja. Logiškai, kad visos gautos ir neišbandytos veido kaukės nukeliavo su manim į Rygą testavimui. Prieš darant proginius makiažus, labai svarbu tinkamai paruošti veido odą, drėkinančios tokio tipo kaukės vienas iš variantų. Pradžioje veido šveitimas, kaukė ant veido ir 10 minučių poilsio. Būtent taip darau jau gerus du metus prieš svarbius renginius ir proginius makiažus fotosesijoms, tačiau būkime realistais, kaukės būna skirtingos. Per tiek laiko aš jau atrinkau kokios kaukės vertos dėmesio, o kokios nelabai. Aš nesu mergaitė-mergaitė, rožinės spalvos kaukėmis su vaisiais manęs jau nebe papirksi, man svarbiausiai drėkinimo ir anti-age efektas, veido atgaivinimas ir odos stangrinimas. Testavimui po TEAOLOGY pristatymo gavau labai daug įvairių kaukių, tačiau su savimi pasiėmiau kaukę su juodąja arbata, nes žinojau, kad ji visiškai juoda, plius pažadėtas anti-age efektas padarė savo.
Ar man patiko kaukė? Nelabai. Ji pagaminta iš labai storos megžiagos, dėl to sunkiai priglunda prie veido. Jeigu įprastos kaukės priglunda tobulai, galima gulėti, o galima kažką veikti namuose, tai su šita kauke buvo galima tik gulėti. Aš suprantu, kad gamintojo mintis buvo būtent tokia, bet man ji nepatiko. Dar vienas minusas - kaukė kaklui. Taip, suprantu, drėkinti ir stangrinti kaklo zoną gyvybiškai svarbu, tačiau dauguma gamintojų daro taip - atskira kaukė kaklui, atskira veidui. Čia dvi kaukės sujungtos, todėl su kauke galima gulėti tik tai labai labai ramiai, o jeigu pajudėsi, juda ir visa kaukė. Man tai pasirodė visiškai nepatogu, todėl ir norimo relax'o nesigavo. Poveikis geras, kaukė gerai drėkina veido odą, tačiau dėl formos ir pačios kaukės tekstūros, aš jos pati nepirkčiau, yra geresnių ir mažiau probleminių variantų.


PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig