2018 m. balandžio 8 d., sekmadienis

Pavasario spalvos


Aš manau, kad jeigu pas tave nėra nuotraukos iš kelių garsiųjų Vilniaus miesto balkonų, tu nesi mados blogeris. Aišku, aš juokauju, tačiau šie balkonai tokio tobulumo, kad aš kelias dienas galvojau, kokį drabužių derinuką įamžinti. Pavasaris jau ne už kalnų, lauke šilta ir šviečia saulė, todėl norisi kiek švelnesnių atspalvių. Šį kartą mano pasirikimas ryškesnė suknelė ir vintažinis Burberry lietpaltis.



Merginos, net neįsivaizduojate kiek laukiau tokių dienų. Logiška, kai tavo drabužinėje kaba net du Burberry lietpalčiai, norisi, net labai labai norisi, kad pavasaris ateitų greičiau. O jeigu laukti nėra jėgų, apsirengi ir apsimeti, kad tau nešalta. Burberry šildo labiau, nei kaliniai. Pilnai suprantu, skamba debiliškai, bet aš esu iš tų žmonių, kurie gali naktį miegoti apsikabinus norimus aukštakulnius ir džiaugtis, kad pagaliau svajonė išsipildė. Iš kitos pusės, man labai seniai Martina sakė, kad tik brangus daiktas ir drabužis atrodo gerai ne tik nuotraukose, bet ir realiame gyvenime. Dabar aš pilnai tą supratau, pradėjau daugiau dėmesio skirti aukštos kokybės drabužiams, taupyti pinigus tam, kad nusipirkti vieną dėmesį vertą drabužį, negu kelis paprastus iš Zaros, kurie neatlaiko vieno sezono. Logiška, greitoji mada pagrindinis pinigų šaltinis ir progreso variklis, bet man jau norisi iškisrtinumo, aš nenoriu galvoti, kad į renginį kažkas ateis su tokiu pat švarku arba lietpalčiu, o kas baisiau, su tokia pat suknele. Nors panašumas, tai tik stilizavimo klaida, nereikia nuo galvos iki kojų apsirengti brangiai, reikia mokėti derinti drabužius, mano baziniai kol kas iš mango arba Zara, bet aš tikiu, kad ateisi geresni laikai....







Lietpaltis - Burberry
Suknelė - Valentino
Pėdkelnės - La Perla
Avalynė - Aldo
Apyrankės - Pandora
Laikrodis - Daniel Wellington













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig