2018 m. gegužės 11 d., penktadienis

„Kili·g“ veido putos


Tikriausiai jau visi žino ir girdėjo, kad Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įveda vieną – „Kili·g“. Naujasis prekės ženklas paminėtuosius tris pakeis per šiuos metus. Man atiteko didelė garbė sudalyvauti naujo prekės ženklo pristatyme, na o pabaigoje aš gavau dovanų maišiuką su naujienomis. Su kremais aš elgiuosi labai atsargiai, nuoširdžiai nenoriu tepti ant veido bet ko, todėl testavimą pradėjau nuo veido putų, kurios pranoko visus lūkesčius ir tikrai man labai patiko.







Mano nuomonė:

„Kili·g“ prekės ženklas atrodo jau kur kas rimčiau, tačiau jis nėra koks pat artimas kaip Rasa arba Aras, jis pilnai pasiruošęs eksportui ir bus suprantamas užsienio rinkoje. Kaip teigė gamintojas, veido priežiūros priemonių formulės išliko tokios pat, tik iš jų buvo pašalinti kvapikliai, kurie gali dirginti veido odą ir sukelti alergiją. Įpakavimai tapo dar gražesni ir traukiantys akį parduotuvėje. Naujienos turi atsirasti lentynose palaipsniui, per kelis mėnesius, todėl negalvokite, kad perskaitę mano aprašymą galėsite pirkti, kartais smagu būti blogere, tai unikali galimybė išbandyti visas naujienas pirmai.
Šnekant apie putas noriu pasakyti, kad jų sudėtyje yra hyalurono rūgštis. Jeigu anksčiau aš buvau ištikima šilko proteinų ir rožių ekstrakto mylėtoja ir gerbėja, dabar mano veidui labai patinka hyaluronas. Putos labai švelniai nuvalo nešvarumus, gali susitvarkyti su lengvu makiažu, tačiau proginio makiažo aš valyti net nebandžiau, nes manau, kad tam reikia kiek kitokių priemonių. Putos idealiai tinka net jautriai ir sausai odai, nes labiau neišsausina, o švelniai nuvalo nešvarumus. Negaliu pasakyti, kad tai wowwww koks produktas, tačiau nieko blogo yra nėra. 
Aš manau, kad visi Rasa ir Biok dermatology gerbėjai galės atrasti seniai naudojamas priemones iš naujo, o nauji pirkėjai nors išbandyti ir įvertinti.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig