2018 m. gegužės 4 d., penktadienis

L'oreal Paris La petite Palette Maximalist


Tęsiant rubriką 'pigai ir gerai' negaliu nepaminėti ir L'oreal Paris La petite Palette Maximalist akių šešėlių paletės. Pasakysiu nuoširdžiai, buvau labai skeptiška, net matosi iš nuotraukų, kad pradžioje išbandžiau, o tik tada nusprendžiau apie rezultatą papasakoti Jums, mano brangieji. Apie naujus tušus rašyti nenoriu, apart to, kad rezultatas nepatiko, plius dirgina akis su lęšiais taip, kad buvo galima mirti iš skausmo. Net negaliu pagalvoti apie tai, kad reikėtų nuotraukoms pasidažyti dar kartą, o vat šešėliai nuoširdžiai labai labai patiko ir užsiliko kosmetinėje kartu su Urban Decay palete.












Mano nuomonė:

Oi, viską aš supratu, ir tai, kad ne visi gali sau leisti nusipirkti serumą už daugiau, nei šimtas eurų, ir šešėlių paletė iš UD atrodo ne visiems prieinama, ir lūpų dažus reikia ieškoti pigesnius, tačiau gerus. Būtent tai ir verčia mane ieškoti prieinamų, tačiau labai gerų ir pigesnių kosmetikos priemonių. Kol oranžiniai ir bordo spalvos šešėliai ant bangos, mes visi ieškome variantų. Nuoširdžiai, apart UD ir kitų brangesnių brandų, nesu mačiusi pigesnių tokių atspalvių palečių. Manau L'oreal Paris La petite Palette Maximalist vienas ir geriausių ir prieinamiausių variantų, ypač, jeigu sulaukti akcijos. Įpakavimas plastmasinis, be veidrodžio ir šepetėlių, logiška, kiek sumokėjome, tą ir gavome. Nustebino šešėlių spalvos, tekstūra ir pigmentacija. Nuotraukoje šešėliai be šešėlių pagrindo, jie kiek byra, tačiau išsilaiko puikiai visą dieną ant akių. Man labai patinka oranžinis ir borodo atspalviai, jie minkšti, beveik kreminiai, puikiai sklaidosi ir idealiai atrodo. Ne, tokio ryškaus rezultato kaip su UD nebus (nors, kas ten žino, jeigu tepti kelis šešėlių sluoksnius, rezultatas tikrai gali nustebinti), tačiau ir turimas variantas man labai labai patinka.
Ar rekomenduoju? Taip, tikrai taip, labai geros kokybės šešėliai už prieinamą kainą.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig