2018 m. gegužės 4 d., penktadienis

Spindesį suteikiantis stiprios fiksacijos plaukų lakas Schwarzkopf Got2b Insta Shine Hold


Labas rytas, mano brangieji, pagaliau penktadienis. Man atrodo, tai buvo viena iš sunkiausių savaičių, nes išeiginės blaško, nespėji atsigauti, dirbti nesinori ir kiekvieną dieną reikia vis save versti. Šiandien nusprendžiau pašnekėti apie pigias, tačiau geras kosmetikos priemones, pradėsime nuo stiprios fiksacijos plaukų lako Schwarzkopf Got2b Insta Shine Hold.




Pasidaryk tobulai spindinčią šukuoseną su got2b # Insta-shine plaukų
laku – akimirksniu sustiprintam žvilgesiui. Šis plaukų lakas užtikrina tobulą
šukuosenos fiksaciją4 bet kuriuo dienos metu. Nepalieka nuosėdų.



Mano nuomonė:

Nepatikėsite, tačiau aš pradžioje parašiau 'lengvos fiksacijos' plaukų lakas, tik perskaičius aprašymą pataisiau. Kodėl? Nes šitas lakas labai lengvai fiksuoja mano garbanas. Jeigu man reikia šalmo ant galvos, aš naudoju kitokias priemones, tačiau surasti pigų, prieinamą, geros kokybės lengvos fiksacijos laką gana sunki užduotis. Vieni atrodo geri, tačiau labai sausina plaukus, kiti tiesiog padaro plaukus matiniais, dar kitus beveik neįmanoma iššukuoti, šitas tobulas. Jeigu ieškote pigaus ir gero varianto, kuris suteikia blizgesio, maloniai kvepia, lengvai fiksuoja ir lengvai išsišukuoja, Schwarzkopf Got2b Insta Shine Hold turi būti jūsų pasirinkimu. Vienintelis dalykas, kur pirkti nežinau, tikriausiai visuose parduotuvėse ir Droge, nes aš nuoširdžiai neatkreipiau dėmesio.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig