2018 m. liepos 9 d., pirmadienis

Black Swan


Jau seniai susidarė nuomonė, kad juodos spalvos drabužiams ne vieta drabužinėje vasarą. O man kartais norisi. Taip, dievinu spalvas, dievinu ryškias detales, negaliu gyventi be raudonų lūpų, tačiau klasikinės See by Chloe suknelės man irgi labai labai patinka. Dažniausiai jos storesnės medžiagos ir juodos spalvos. Ar galima prie šito drabužių derinuko priderinti ryškius akcentus? Žinoma galima, nuo ryškios rankinės iki spalvotų plaukų, bet mano pasirinkimas šį kartą, sorry not sorry, total black.



Aš labai labai laukiu naujo sezono ir mados savaičių, nes vakar pagaliau susitvarkiau drabužinę ir supratau, naujų suknelių daug, tikrai labai daug. Anksčiau aš važiavau fotografuoti drabužių derinius, nes drabužiai buvo duoti reklamai arba barteriu tekdavo atidirbti. Dabar visi beveik drabužiai mano, skubėti nėra kur, galima mėgautis suknele. Taip, mėgautis savo suknele ir negalvoti, kaip ja geriau nufotografuoti ir kaip sulaukti teigiamo grįžtamojo ryšio. Pagaliau mano mąstymas labai pasikeitė, pagaliau darau taip, kaip norisi, o ne taip, kaip reikėjo. Pagaliau atėjo suvokimas, kad geriau viena kokybiškos medžiagos suknelė, negu dešimt kinietiškų. O ką buvo daryti? Pinigų nebuvo, renginiai vienas po vieno, vienodai rengtis negalima, todėl reikėjo suktis iš padėties. Taip, pradžia būna sunki, bet toliau, jeigu labai stengtis ir norėti..... O aš noriu tikrai labai labai daug. Seniai norėjau savo drabužinėje turėti Chloe. Taip, iki klasikinių naujos kolekcijos Chloe suknelių taupyti ir taupyti, bet See by Chloe įpirkti jau galima. Jos klasikinės, labai gražios, gražiai krenta ir prabangiai atrodo. Kartais susidaro toks įspūdis, bent jau man paskutiniu metu, kad nieko prie tokių suknelių nereikia. Pati suknelė jau pilnas outfitas, net padauginti spalvų nereikia.Viskas turi likti skoninga ir labai saikinga. Kaip Jums atrodo?








Suknelė - See by Chloe
Avalynė- Louboutin
Rankinė - Coccinelle
Akiniai - Marc Jacobs

Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig