2018 m. liepos 23 d., pirmadienis

Dior Diorshow On Stage Liner Felt-Tip Eyeliner


Pati negaliu patikėti, antras įrašas šiandienai. Kas man atsitiko? Tikriausiai labai pasiilgau darbo, nuoširdžiai tikiuosi išlaikyti normalų darbo tempą šią savaitę kaip senais gerais laikais. Tęsime pasakojimą apie naujienas, jūsų dėmesiui Dior Diorshow On Stage Liner Felt-Tip Eyeliner matinis akių pravedimas kuris labai madingas šį sezoną.



Pirmasis „Dior“ skystas akių kontūro apvadas su ypač lanksčiu flomasterio galiuku leidžia visiškai lengvai ir greitai sukurti žavingą akių makiažą.
Įkvėptas scenos užkulisių, „Dior“ pristato savo pirmąjį akių pieštuką hibridą: jame suderintas flomasterio naudojimo paprastumas ir teptuko lankstumas. Plonu apvado galiuku lengvu potėpiu nubrėšite tolygią liniją ir sukursite žavingą „Dior“ įvaizdį vienu judesiu.
 Kaip naudoti
1. Brėžkite liniją nuo išorinio akies kampučio vidurio link.
2. Tuomet, atmerkę akį, paryškinkite liniją, kad akys būtų išraiškingesnės.
Kur pirkti: Kristiana






Mano nuomonė:

Jeigu su Dior pudros atspalviu reikėjo vargti, kol įdegiau iki tinkamo atspalvio, puikiai suprantame, kad įdegis nuo veido nusiplauna greičiausiai, toliau vėl reikėjo ieškoti pudros šviesintojo tam, kad atspalvis tiktų prie veido, tai su pieštuku aš likau labai labai patenkinta. Iš visos turimos Dior Diorshow On Stage Liner Felt-Tip Eyeliner paletės aš irgi išsirinkčiau būtent šį nuostabų bordo matinį atspalvį. Kaip gražiai jis tinka prie mano akių atspalvio, pati negaliu atsižiūrėti.
Vizažistai sako, kad šį sezoną ant jūsų veido privalo būti vienas akcentas, tegul tai būna spalvotas, kiek drąsesnis akių pravedimas. Ne, labai drąsiai aš pieštuko nenaudoju, žmonės nesupras, tačiau padaryti kiek griežtesnį ir labiau matomą akių pravedimą galima be didelių problemų ir pastangų. Juolab, pieštuką naudoti labai labai paprasta, atspalvis pigmentuotas, bet kelias sekundės po aplikavimo rezultatą dar galima taisyt, toliau pieštukas nejuda nuo veido visą dieną, nes yra atsparus vandeniui (rezultatas patikrintas tiek jūroje, tiek baseine, garantuoju). Pieštuko forma gana patogi, net aš savo kreivomis rankomis galiu nubrėžti tobulą liniją. 
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, tai vienas iš mano atradimų šią vasarą. Taip, atspalvių labai labai daug, tačiau Matte Rusty vienas iš tobuliausių, bent jau man taip atrodo.


PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig