2018 m. rugpjūčio 19 d., sekmadienis

ir tik vėjas plaukuose


Kaip man patinka fotografuoti drabužių derinius, per šią vasarą aš net užmiršau ką tai reiškia. Anksčiau tai dariau labai intensyviai, turėjau kelias kiniškas internetines parduotuves su kuriais bendradarbiavau, o dabar dauguma drabužių mano, o laimė mėgsta tylą, patikėkite, Loiuboutin ir Jimmy Choo irgi. Iš kitos pusės, fotografavimo procesas veda mane iš proto. Aš nenoriu Jums pasakoti, kaip suknelė Prada idealiai žiūrisi su Prada rankine, ne apie tai kalba. Kalba eina apie tai, kaip galima derinti kelis rudus atspalvius ir neatrodyti kvailai ir kokį lietpaltį rinktis naujam rudens sezonui.
Mano drabužinės pagrindas - lietpalčiai ir paltai (jeigu mes šnekame apie rudens sezoną), nemėgstu aš švarkų ir striukų, nežinau net kodėl. Kokios spalvos lietpaltį rinktis? Sakysiu iš patirties, geriausiai klasikinės nude spalvos, jis tinka beveik prie visų suknelių ir džinsų. Ilgis? Po kiek laiko supratau, kad lietpaltis turi būti kiek ilgesnis, nes ir suknelės mano ne trumpos ir matytis iš po lietpalčio neturi. Ką noriu patarti toms, kas ruošiasi naujam rudens sezonui: rudi atspalviai kuriuos derinate tarpusavyje turi būti arba šilti arba šalto pagrindo, jeigu maišysite, viskas atrodo labai blogai. Lietpalčius rekomenduoju rinktis klasikinių atspalvių: tamsiai mėlyna, neutralų nude arba tradicinį juodą. Geriausiai atrodo lietpaltis su pamušalu, natūralios medžiagos, su tokiu nebus karšta ir saulėta diena, tačiau nesušalsite vakarais. Svarbiausiai teisingai prižiūrėti savo lietpaltį, rinkitės chemines valyklas, būtinai perskaitykite lietpalčio priežiūros instrukcijas, tada drabužis tarnaus ne vienerius metus.









Lietpaltis - Isabel Marant
Suknelė - Prada
Rankinė - Prada
Aukštakulniai - Jimmy Choo
Akiniai - Michael Kors







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig