2018 m. rugsėjo 9 d., sekmadienis

Deichmann. 90-ųjų sugrįžtuves į mados olimpą.


Labas rytas, mano brangieji, ar girdėjote, kad 90-ųjų mada sugrįžta? Ar Jums patinka 'bjauraus' modelio batai? Aš nuoširdžiai buvau labai skeptiška tokiems. Kas pažįsta mane artimiau, puikiai žino, be tobulų aukštakulnių neįsivaizduoju savo gyvenimo, tačiau išbandžius ir pasimatavus, likau labai patenkinta rezultatu. Taip, supratote teisingai, šiandien šnekėsime apie naują Deichmann avalynės kolekciją šiam rudens-žiemos sezonui.

Ketvirtadienio vakarą mes visos skubėjome į studiją Brazzi, kur buvo planuojamas Deichmann naujos kolekcijos pristatymas. Dievinu Deichmann renginius, jie apgalvoti ir ne tokie kaip visi, čia būna ir fotosesijos, ir persirengimai, ir daug skanaus maisto, o svarbiausiai, madingos batų tendencijos.




Visi žinome, kad mados ratas apsisuka ir nuolat sugrįžta – ne išimtis ir šis rudens/žiemos sezonas, kuris su trenksmu švenčia 90-ųjų sugrįžtuves į mados olimpą. „Bjaurieji“ tėčio sportbačiai ar mamos džinsai, kareiviško stiliaus batai ar kaubojiški aulinukai – visa tai dominavo ant garsiausių šaltojo sezono mados podiumų. Tačiau šios tendencijos ne mažiau aktualios ir Lietuvoje.

1990-aisiais mada tarsi sukūrė jaunimo judėjimą, kuriam buvo būdingas nerūpestingas ir maištingas stilius. „Grunge“ ir minimalizmas buvo pagrindinės dešimtmečio tendencijos, susijusios su hiphopo ir „seksualios mokyklos mergaitės“ stiliumi.

Hiphopo kultūra 90-aisiais padarė didžiulę įtaką mados tendencijoms: laisvi siluetai, neįpareigojančios medžiagos ir sportinės detalės, piniginės ar rankinės „fanny packs“ – visa tai populiaru ir šiandien. Tačiau hiphopas – ne vienintelis muzikos stilius, kuris įkvėpė „fashionistas“. Didžiulį stiliaus perversmą tuo momentu padarė ir žymiosios atlikėjos „Spice Girls“, su kurių atėjimu gatvės stiliuje dar labiau išpopuliarėjo platformos.

Dar vienas avalynės tipas, kuris šį rudenį švenčia sugrįžimą – tai kareiviški auliniai, dar vadinami „combat boots“. Šių grubių aulinių paslaptis – jie labai universalūs, todėl tinka prie bet kokio įvaizdžio. Tačiau šį rudens–žiemos sezoną kariški auliniai bus aktualūs ne tik „grunge“ stiliaus mėgėjoms.

Mada dar niekada nebuvo tokia „bjauri”, ši tendencija itin smarkiai išaugo dėl vintažinio „kičo“ išpopuliarėjimo visose mados srityse, taip pat ir sportinėje avalynėje. Todėl „tėčio“ stiliaus „bjaurūs“ sportbačiai įsitvirtina ir šio šaltojo sezono madose. Tačiau šįkart jie pasirodo šiek tiek kitokiu pavidalu: jiems būdingas grubus guminis padas, modernus batų siluetas, kontrastingos spalvos. Tai tarsi modernizuota 90-ųjų versija, kuri daug šiuolaikiškesnė ir lengviau derinama su beveik bet kokio stiliaus drabužiais.










Na ir pats įdomiausias dalykas, dėl kurio susirinkome, fotosesija.... Bent jau man tai tikrai. Gavus pakvietimą aš jau žinojau, kad apsirengti reikės 90-ųjų stiliumi, apie mano drabužių derinuką mes pašnekėsime kiek vėliau, na o dabar apie tai, kaip aš labai greitai pakeičiau įvaizdį.
Kaip matome, drabužių buvo labai daug ir įvairių. Ką pasirinkau aš? Raudoną švarką ir sijoną, akinius ir masyvius sportbačius.



Nors visi drabužiai labai jau vintažiniai, ant manęs jie atrodo tobulai gerai. Aš ir kiekvieną dieną taip eičiau į miestą. Tiesą, nors buvau visiškai skeptiška tokiai avalynei (ji masyvi, nėra iš pirmo žvilgsnio labai graži ir minčių, kad tie batai dailiai atrodo ant kojos visiškai neatsirado), man patiko. Labai džiaugiuosi, kad šitas ruduo bus ne tik stilingas, bet ir patogus, o tai svarbiausiai einant siauromis Senamiesčio gatvėmis.




Ačiū labai Deichmann atstovams už nuostabiai praleistą laiką, nuotraukas ir dovaną.

















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig