2018 m. rugsėjo 21 d., penktadienis

Sachajuan Intensive Hair Oil


Aš manau, kad galiu drąsiai parašyti disertaciją plaukų aliejų tema. Kodėl? Nes plaukų priežiūros tema man yra labai įdomi, o aliejai yra vienas iš kosmetinės 'must have'. Kuris yra plačiausias iš pačiausių? Jų daug, žiūrint kokio rezultato norisi. Jeigu norisi paryškinti turimų plaukų grožį ir struktūrą (mano atveju garbanas), mano pasirinkimas Sachajuan Intensive Hair Oil.








Mano nuomonė:

Tai paskutinė mano neaptarta bloge Sachajuan priemonė, tačiau ji geriausia ir patinka man labiausiai. Aš jau pasakojau, kad turiu serumą plaukų blizgesiui suteikti, kuris labai jau silikoninis ir man visiškai nepatinka. Ne, serumas geras, gerai glotnina plaukus, neriebina ir plaukai blizga (silikonai jaučiasi labai stipriai, todėl plaukas po panaudojimo slydus ir blizga), bet ne tokio rezultato aš noriu. Aš noriu plaukų galiukų maitinimo ir garbanų paryškinimo. Pastebėjau, kad paskutiniu metu vis dažniau palieku savo plaukus ramybėje. Visi, kas žiūri mano Instagrame Stories mano, kad aš garbanoju plaukus, ne, nei velnio, taip atrodo mano natūralūs plaukai. Kuo mažiau veiksmų (tiesinimo, garbanojimo, dažymo), tuo geriau ir natūraliau atrodo plaukas. O tam, kad paryškinti mano natūralų plaukų grožį, aš naudoju Sachajuan Intensive Hair Oil. Labiausiai man patinka šios priemonės kvapas ir tekstūra. Labai lengva, tačiau aliejinė, padauginti tikrai nerekomenduoju. Po aliejaus naudojimo mano garbanos atrodo tobulai, o galiukai lieka pamaitinti. Būtent tokio rezultato aš noriu, būtent todėl rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig