2018 m. spalio 29 d., pirmadienis

Leopardas


Lauke taip sninga, kad jau pats laikas pabaigti visus įrašus apie rudeniui skirtus drabužių derinukus ir keliauti prie žiemos kategorijos drabužių. Kaip Jums leopardinė ir animat print tendencijos? Patinka? Tinka? Nešiojama? 



Aš sakau tik savo nuomonę, man visada leopardo printas buvo tik pirmos Dolce and Gabbana linijos pamušalu. Jis kiek vulgarokas, todėl derinant tokio tipo drabužius svarbiausiai nepadauginti. Ką sugalvojau aš? Derinti savo jau kelis sezonus (iki blogerių tendencijos ateina žymiai greičiau) turimus kalinius su džinsiniais drabužiais. Atrodo ne tiek vulgaru, gražu ir mano akimis 'žiūrisi gerai'. Kas leopardas nebūtų toks vienišas, aš priderinau ir aukštakulnius. Jeigu mes šnekame apie animal print akcentus, pilnai užtenka tik aukštakulnių ir beretės arba tik didesnių auskarų. Manau šitos tendencijos pagrindinė taisyklė "Nepadauginti".





Marškiniai - H&M
Džinsai - Galliano
Avalynė - Buffalo
Rankinė - Prada
Kailiniai - Bershka
Akiniai - Marc Jacobs

Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig