2019 m. liepos 11 d., ketvirtadienis

Citrinkos


Labas rytas, mano brangieji, žinote, kokia mano svajonė? Skristi su oro balionu. Man atrodo nieko ypatingo tame nėra, ir pasiūlymų pilna ir kainos nėra super aukštos. Kas stabdo? Labai labai bijau aukščio, atsistoju ant kėdės ir man jau labai baisu. Ohhhh, būtent todėl planas maximum buvo nusifotografuoti nors prie oro balionų Stiklių gatvėje.


Myliu savo miestą, myliu naujas atidarytas kavines, dievinu neskubu gyvenimą, vasarą mieste ir akmenis, kurie priverčia mane pasirinkti avalynę be kulno. Gal taip patogiau, nežinau, bet tikrai kad sveikiau ir lengviau kojoms. 
Saulėtai dienai mieste aš pasirinkau lengvą mėlynos spalvos DKNY suknelę (pirkau jau praeitais metais vinted.lt puslapyje) ir geltonos spalvos akcentus, pagrindinis akcentas - Burga telefono dėklas. OMG, kaip man patinka tos geltonos citrinos, dėl jų einu iš proto. Turiu be galo ir krašto įvairaus dizaino dėklus, tačiau šią vasarą citrinos ant bangos.









Suknelė - DKNY
Rankinė - Max Mara
Avalynė - Valentino
Skrybėlė - H&M
Telefono dėklas - Burga
Nuotraukos - Darja (http://luscious-style.com)






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig