2019 m. rugsėjo 9 d., pirmadienis

PIXI Vitamin C


Viena iš madingiausių naujienų šį sezoną, priemonės su vitaminu C, nepatikėsite, tačiau gavau be galo daug skirtingų variantų: kremų, serumų, esencijų ir pan. Vieninteliai, kas siūlo pilną vitamino C priežiūros liniją, PIXI. Šiandien trumpai apie tai, kas patiko ir tiko mano veido odai.
















Mano nuomonė:

Negaliu nustoti girti PIXI PR skyrių, jie daro stebuklus, o įpakavimai blogeriams atrodo tobulai, kiekvienas išskirtinis, kiekvienas skirtas asmeniškai tau, kas yra be galo malonu vertinant kompanijos dydį ir dirbančių blogerių kiekį. Dar kartą ačiū, man labai labai malonu būti jūsų kompanijos dalimi.
Kodėl vitaminas C? Lengvas tekstūros, gerai įsigeriantis, koncentruotas stabilaus vitamino C koncentratas skatina kolageno susidarymą, skatina ląstelių atsinaujinimą bei didina odos elastingumą. Skaistina odos toną ir šviesina pigmentines odos dėmeles. Dar vienas labai didelis priemonių su vitaminu C pliusas, priemones galima naudoti nepriklausomai nuo sezono ir saulės aktyvumo, svarbu pasirinkti tik priemones su SPF filtrais (dieninį kremą, birią arba skystą pudrą).
PIXI siūlo savo pirkėjams visą veido priežiūros priemonių liniją, nuo valiklio iki naktinės kaukės. 
Kokia priemonė iš visos linijos patiko labiausiai? Tonizuojantis losjonas su vitaminu C ir vitamino C serumas. Serumo konsistencija labai lengva, aliejinė, susigeria akimirksniu, kvepia apelsinais ir citrusiniais vaisiais. Veido oda akimirksniu tampa švelni, poros mažiau matomos ir jausmas nuostabus (aš labai vertinu PIXI serumus, man jie labai labai patinka). Neveltui, serumas su vitaminu C iš PIXI buvo išparduotas akimirksniu, nežinau, ar jis dar atsiras internetinėje parduotuvėje, tačiau jeigu jis pasirodys, labai rekomenduoju išbandyti. Nuostabi priemonė, tobulas įpakavimas su pipete ir gera kaina, vertinant serumo sudėtį.
Dar vienas mano numylėtinis vitamin C Caviar Balm - riebios ir turtingos konsistencijos naktinė kaukė, kuri atstato ir skaistina odą nakties metu. Gamintojas teigia, kad kaukę galima naudoti vos ne kiekvieną dieną, aš taip daryti nerekomenduoju, aš naudoju vitamino C losjoną kiekvieną dieną, o kaukę kaip SOS priemonę kai labai reikia skaisčios ir ypatingai švelnios veido odos.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad priemonės PIXI su vitaminu C tinka net labai jautriai odai, nes jos nėra super stiprios (aš esu bandžiusi ir stipresnės koncentracijos), rezultatas tobulas ir jaučiamas ypatingai greitai, todėl nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems. Pažintį rekomenduoju pradėti nuo tonizuojančio losjono ir serumo, šitos priemonės tikrai patiks kiekvienai merginai.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig