2019 m. spalio 14 d., pirmadienis

Artistry Bangkok Edition kolekcija


Artistry limituoto leidimo kolekcijos atrodo fantastiškai, viskas apgalvota nuo įpakavimų iki tobulų atspalvių. Aš labai didelė profesionalios kosmetikos gerbėja, todėl vertinu ne tik įpakavimus, bet ir kokybę, spalvas ir pigmentus. Šiandien apie Artistry Bankoko kolekciją pašnekėsime plačiau, plius pasidalinsiu savo 'must have' priemonėmis, kurios patiko labiausiai.



















Mano nuomonė:

Aš nerašysiu labai ilgai apie kolekciją, nekelsiu aprašymų, manau kiekvienas iš mūsų gali, jeigu domina, surasti informacijos internete ir susipažinti plačiau, aš šiandien šnekėsiu tik apie tai, kas man patiko labiausiai. Be jokios abejonės mano favoritu tapo kreminiai akių šešėliai, kurie labai minkštos tekstūros, idealiai perduoda spalvą, gražiai ir stilingai atrodo ant akių (derinant su kitais šešėliais, arba naudojant blizgius šešėlius kaip akcentą). Gamintojas siūlo pasirinkti iš 3 atspalvių, per pristatymą galėjau pasirinkti tik vieną, todėl išsirinkau violetinį. Aš manau, kad užsakysiu pati dar likusius du, auksinį ir bronzinį. 
Antras mano favoritas blizgus gelis, OMG, kokio tobulumo priemonė. Tai labai ryškus, rožinio atspalvio ir nerealaus pigmento higlighteris, kuris bus naudojamas renginiams. Jis labai ryškus, tačiau sustingsta gana greitai, su juo reikia dirbti iš karto ir bandyti paskirtstyti kaip įmanoma greičiau.
Trečioje vietoje Artistry Bankok paletė, kurios fantastiškiai skaistalai ir nuostabūs higlighteriai. Man labai patiko spalvos, jos pigmentuotos, gerai sklaidosi ir tušuojasi. Negaliu pasakyti, kad man labai ypatingai patiko šešėliai, tamsiai rudas gali būti naudojamas kaip antakių priemonė, tai didelis pliusas, o visi kiti labai švelnus, todėl naudojami tik veido kontūravimui. Aš sakyčiau, kad ši paletė skirta labiau veido modeliavimui, aišku, visos priemonės gali būti naudojamos ir ant akių, ir ant veido, ir ant skruostų, tačiau geriausiai, ant mano veido atrodo ant skruostų.
Violetinis pieštukas patiko mažiau, aš galimai tikėjausi kitokios spalvos, norėjau, kad ji būtų tamsesnė, planavau naudoti kartu su kreminiais blizgiais šešėliais, praktikoje man toks variantas nelabai patiko. Kajalas naudojamas tik akių vandens linijai paryškinti, taip atrodo gražiai. Manau, reikia užsakyti žalią variantą, jis atrodo kiek intensyvesnis ir prie mano rudų akių tiktų labiau.
Kodėl nepatiko lūpų dažai? Jie neišlaiko formos, po kelių naudojimų aš jau nežinau ką daryti, ar tai pieštukas, ar tai lūpų dažai, ar tai pliurzė. Konsistencija gana minkšta, galima ir šepetėliu naudoti, tačiau nežinau, nelimpa man ir viskas.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad Artistry blizgūs kreminiai šešėliai 'must have', jie tobuli. Labai rekomenduoju nusipirkti ir paletę, ne vien dėl įpakavimo, o dėl nuostabių skaistalų ir fantastiškų higlighetrių.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig