2019 m. spalio 3 d., ketvirtadienis

Dr. Hauschka stiprinamoji priemonė plaukams


Labukas, mano brangieji, štai ir aš, net savaitė praeiti nespėjo. Šiandien noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie Dr. Hauschka stiprinamąją priemonę plaukams kuri išgelbėjo mano plaukus prieš dažymą (niekas net dažyti ir balinti nenorėjo mano sausų plaukų) ir po dažymo (kas buvo irgi labai svarbu). Tai Dr. Hauschka priemonė kuri padarė man didžiausią įspūdį.





Tai yra ideali priežiūros priemonė sausiems, lūžinėjantiems bei gyvybingumo netekusiems plaukams. Vertingi augaliniai aliejai drauge su gydomųjų galių kupinais indinio nimbamedžio lapų bei ramunėlių žiedų ekstraktais suteikia pažeistiems plaukams naujo gyvybingumo ir minkštumo. Rozmarino ir kviečių branduolių aliejai regeneruoja ir ramina galvos odą. Išslinkę plaukai atauga sveikesni ir stipresni.

Dar daugiau, Dr. Hauschka indinio nimbamedžio aliejus suteikia plaukams visiškai natūralią apsaugą nuo išorinio streso. Tai intensyvaus poveikio kondicionierius: cheminio sušukavimo paveiktiems, dažytiems, dažnai džiovinamiems karštu džiovintuvu bei saulės, vėjo ir sūraus vandens pažeistiems plaukams.

Naudojimas: pirštų galiukais įmasažuoti į galvos odą ir plaukus, apsukite galvą rankšluoščiu ir palikite 20-čiai minučių. Gerai išplaukite galvą šampūnu ir perskalaukite. Sausiems plaukų galiukams - nedidelį kiekį aliejaus paskirstykite ant švarių plaukų galiukų ir nenuplaukite.

Sudėtis: Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Melia Azadirachta Leaf Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Lecithin, Alcohol, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*.


* iš natūralių eterinių aliejų.

Kur pirkti: Bioteka







Mano nuomonė:

Jeigu jūsų plaukai sausi, pažeisti, galiukai šukuojasi sunkiai, nieko neskaitom, tiesiog perkam, nes šita Dr. Hauschka priemonė padeda labai greitai ir realiai susitvarkyti su visomis išvardintomis problemomis per trumpą laiką. Po kelių naudojimų mano plaukų galiukai atsigavo taip stipriai, kad aš pati negalėjau patikėti. Kas vis dar netiki, skaitome toliau....
Šį kartą Bioteka parduotuvėje turėjau galimybę pasirinkti kelias priemones testavimui, pasiėmiau rinkinuką brandžiai odai, tonizuojantį purškiamą losjoną ir būtent šitą aliejuką. Aliejų sausiems plaukams niekada nebūna per daug, tačiau aš tikėjausi paprasto aliejuko, kurį reikia naudoti ant švarių plaukų po plovimo prieš sušukavimą. Ne, mano brangieji, tai visai kitoks aliejukas, tai aliejus skirtas tepti kaip naktinę kaukę (bent jau aš taip darau, nors gamintojas siūlo kitaip) skirta atstatyti sausus ir labai pažeistus plaukus. Aliejus labai tirštos konsistencijos, naudojasi taupiai (aš naudoju du kartus per savaitę ant visų plaukų per visą ilgį jau ilgiau nei mėnesį, pas mane liko daugiau, nei pusė buteliuko), kvapas malonus, natūralus, sudėtis gera. Gamintojas siūlo tepti aliejuką ant plaukų, palaukti apie pusę valandos ir plaukti įprastai. Aš darau aliejinę naktinę kaukę, taip efektas stipresnis ir geresnis. Aliejus į mano plaukus susigeria, pirmais kartais plaukai gerdavo aliejų ir tekdavo tepti daug, dabar plaukas jau nebe toks sausas, todėl ir tepu vis mažiau ir mažiau. Paslaptis - gerai išskalauti plaukus po, nes jeigu padarysite tai neteisingai, arba naudosite labai riebią kaukę plaukams, plaukai bus lyg neplauti. Jeigu atrasite savo plaukų maitinimo balansą, plaukai pasakys "ačiū", bus gražus ir švelnus, todėl drąsiai rekomenduoju išbandyti, garantuoju liksite labai patenkinti rezultatu. 
Vienintelis minusas - šviesus plaukas kiek pageltonuoja (jeigu plaukai dažyti šaltu atspalviu, aliejuką rekomenduoju naudoti saikingai).

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig