2019 m. spalio 5 d., šeštadienis

Missoni Girl


Sveiki, mano brangieji, taip jau gaunasi, kad daryk ką nori, bet kelios vasaros derinių fotosesijos taip ir lieka nepaskalbtos. Kitiems metams palikti nesinori, todėl šeštadieniais pas mane bloge bus prisiminai apie saulėtas dienas ir pasakojimai apie atostogas, bei madingi pamąstymai. Taip, mano naujos atostogos jau ne už kalnų, todėl vasaros suknelės dar nepakuojamos, sijonai ir maikutės vis dar laukia savo šlovės valandos.



Ar logo mada irgi atėjo į jūsų gyvenimą? Ar esate madista, kuri turi savo drabužinėje Balenciaga, Gucci arba Fendi maikutes? Nieko ypatingo, paprastos maikutės, kurios turi didelę logo ir šaukia apie savo kainą. Kam tai yra svarbu? Neįsivaizduoju, tačiau tokį pasirinkimą matau pastoviai. Jeigu šnekėti apie manę, aš nelabai mėgstu logo, tradicinius pasirinkimas ir nuvalgytus brendus. Niekada gyvenime nepirkčiau Gucci diržo, nes jų tiek, kad OMG, atskirti kur yra originalas, o kur kopija be galo sunku (aš ne apie parduotuvę, o apie nešiojančius diržus žmones). Iš kitos pusės, mada yra mada, todėl ilgą laiką galvojau apie maikutę su mano mėgstamos kompanijos arba brendi logo. Logiška, mano mėgstamiausias iš visų mylimiausių yra Missoni. Tik mano drabužinėje be galo daug Missoni suknelių, švarkų, megztinių ir sijonų, todėl ir maikutė lengvai derinama ir tinka dėvėti ne tik vasarą, bet ir žiemą, prie megzto sijono ir juodo švarko. 






Drabužiai - Missoni
Avalynė - Valentino
Rankinė - MaxMara
Laikrodis - Fendi
Apyrankės - Pandora

Nuotraukos - Darja (http://luscious-style.com)





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig