2019 m. spalio 9 d., trečiadienis

Saulės bučiniai


Labas rytas, mano brangieji, visi mes puikiai žinome, kad vieni žmonės atostogauja tada kai šilta, o kiti, ten, kur šilta. Išvada - atostogų metas tikrai nepasibaigė, žiūrint turizmo agentūrų pasiūlymus aš supratau, kad dabar pasirinkimas tapo kol kas didesnis ir platesnis. Kur aš norėčiau keliauti? Arabų Emyratai, Grand Kanarija, Tailandas, Marokas ir t.t. Žodžių, vasarinių suknelių sezonas dar nepasibaigė, todėl šiandien bloge pasakoju apie pagrindines atostogų  mados tendencijas.

Aš esu labai apgalvotas žmogus, mano drabužinėje nėra atsitiktinių daiktų ir neapgalvotų pirkinių, todėl šnekant apie kelionių lagaminą, noriu pasakyti, kad tvarka ir planavimas yra vienas iš pagrindinių dalykų.

Kas svarbiausia per atostogas? Sakyčiau praktiškumas ir patogumas, todėl privalote pagalvoti apie patogią avalynę: basutes, šlepetes arba sportbačius. Kodėl mano atveju sportbačiai? Keliaujant Turkijoje, labai daug kur (šnekant apie miestus ir lankytinus objektus) smėlis. Viskas gerai, tačiau pusė valandos valyti basutes nuo smėlio aš nenoriu, todėl dažniausias mano pasirinkimas - lengvučiai All Stars sportbačiai. Juos labai lengva derinti prie visų tipų suknelių, juos atrodo madingai ir pats svarbiausias dalykas, juos patogios.

Vasarinė pinta rankinė vienas iš madingiausių vasaros trendų, tokios gerai atrodo ir mieste kartą vasaros dieną, ir paplūdimyje, ir per atostogas (o nuo savęs pasakysiu, jos labai fotogeniškos). Į ką reikia atkreipti dėmesį - rankinės skyriai. Labai patogų, kai tokios rankinės turi skirtingus skyrius kosmetikai, raktams, akiniams ir t.t. Mano Marni skyriu neturi, todėl po kelių išėjimų aš supratau, nepatogu ir labai nepraktiška.

Kaip galima paįvairinti savo įvaizdį? Labai teisingai, plaukų lankelis. Velniškai praktiškas dalykas, kuris suteikia jūsų drabužių deriniui naujo įkvėpimo, spalvos, arba tiesiog gerai laiko plaukus. Kur ieškoti stilingų lankelių? Internetinėse parduotuvėse, ten ir kainos kur kas palankesnės, ir spalvų, bei modelių pasirinkimas didesnis. Jeigu reikia čia ir dabar, siūlau ZARA, Stadivarius, H&M.

Praktika parodo, kad net kai kurie liukso klasės viešbučiai neturi lygintuvo, jie siūlo tiesiog cheminį drabužių valymą. Klausimas skamba taip: " Kaip po kelionės išlyginti iš lagamino ištrauktus drabužius?". Aš į jį labai seniai atsakiau, reikia su savimi vežtis lengvas sukneles kurios nesiglamžo. Mano pasirinkimas - Missoni, tačiau jeigu jūsų finansai neleidžia pirkti garsių dizainerių suknelių, labai rekomenduoju apžiūrėti Lindex asortimentą, mačiau Missoni stiliaus suknelių, palaidinių ir medztinių, galima medžiaga ne visai tokia pat, tačiau raštas ir savybė nesilamdyti egzistuoja.

Kas dar labai svarbu kelionėse? Gera kompanija ir šypsena, būtent to užmiršti negalima.






Lankelis - Stradivarius
Rankinė - Stradivarius
Avalynė - All Stars
Suknelė - BCBG Maxazria
Diržas - Dolce and Gabbana

Nuotraukos - Darja (http://luscious-style.com)








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig