2020 m. kovo 22 d., sekmadienis

Apie numatomas astostogas


Vakar juokiausi iki ašarų ir vieno anekdoto. "Kokie jūsų vasaros planai šiais metais?" "Birželį ir liepa būsime namuose, o rugpjūtį planuojame išeiti į parduotuvę". Būtų juokinga, jeigu nebūtų taip graudu, nes jeigu mes nepradėsime laikytis visų nurodytų taisyklių, mūsų laukia Italijos pasekmės. Iš vienos pusės, aš labai džiaugiuosi, kad man priverstinis 14 dienų karantinas, nes iš to, ką aš matau iš Instagramo ir Facebooko man darosi baisu.


Kodėl baisu? Nes žmonės vaikšto be pirštinių, veido kaukių, su vaikais ir visiems nusispjauti į rekomendacijas, nes parduotuvėse tiek žmonių, kad galima tą kiekį palyginti su Kalėdų laikotarpiu, niekas nesilaiko atstumo, niekam nerūpi higiena ir t.t, dar daugiau žmonių vaikšto į parkus (mačiau nuotraukas, kad prie Vingio parko tiek mašinų, kiek nebuvo jau seniai), o sportininkai tiesiog nesupranta, kad ant metalo ir medžių virusas išsilaiko labai ilgai ir tikimybė užsikrėsti labai didelė. Nepatikėsite, aš mačiau Instagrame kaip žmonės kepa su draugais šašlykus. Ei, karantinas nėra atostogos, tai laikas kai reikia pasilikti namuose. Kodėl aš apie tai šneku? Nes aš noriu kad epidemija pasibaigtų kaip įmanoma greičiau, kad mes turėtumėme galimybę praleisti vasarą taip, kaip norime, o ne namuose. Man baisu už mano tėvus, kurie yra rizikos grupėje, nors kaip parodo praktika, miršta ir jaunieji. Šiandien Delfi praneša apie daugiau nei 100 sergančiųjų Karona virusu, ir aš manau, kad šitas skaičius augs geometrinė progresija. Labai daug žmonių kaltina tuos, kurie grįžo iš užsienio, ėjo į parduotuves, į gatves, į parkus. Bet palaukite, ką ten darėte Jūs, jeigu karantino laikotarpis visiems bendras? 
Na o dabar apie gerus dalykus, nes vien negatyvu gyventi negalima, rekomenduoju užsimerkti ir įsivaizduoti savo būsimas atostogas, jūrą, saulę, sveikus ir laimingus artimuosius, laiką gamtoje,  žvejybą, snorklingą, plaukymą, sporto salę, pasivaikščiojimus lauke arba miške, saulę ant jūsų veido.... Vizualizacija pavyko? Tai dėl jos labai kviečiu visus pasilikti namuose, ne tik dėl jos, bet dėl jūsų ir jūsų artimųjų saugumo.

Aš užsimerkus galvoji apie kelionę į Turkiją, vakar perskaičiau, kad Kapadokya kiekvieną rytą vienu metu pasikelia oro balionai, viskas atrodo taip, kad OMG. Žodžiu tai mano svajonė, kurią aš planuoju įgyvendinti dar šiais metai. Buvau Turkijoje N kartų, tačiau gulėjau prie jūros ir valgiau restorane, tiek žinių ;-) Keliaujant (o aš keliavau šiais ir praeitais metais labai daug) pasikeičia vertybės, nes jeigu tai tik savaitė džiaugsmo užsienyje, tu nori pailsėti, jeigu tai tiesiog kelionę, kurių per metus bus dar labai daug, tu nori pamatyti daugiau. Keičiasi vertybės ir tai yra nuostabu. Būtent todėl noriu pasidalinti savo kelionės į Turkiją nuotraukomis, prisiminti kaip buvo nuostabu ir nepasakomai gera.






Megztinis - Kookai
Sijonas H&M
Rankinė  - Marni
Avalynė - Mango







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig