2020 m. balandžio 4 d., šeštadienis

Antipodes® Švelnus kreminis veido prausiklis Grace


Sveiki, mano brangieji, aš tikrai niekur nedingai, aš su Jumis, tik nusprendžiau kiek pailsėti. Pavargau? Ne, norisi pakeisti aplinką, norisi į orą ir norisi kitokių emocijų nei kompiuteris, filmavimas, rašymas ir valgymas. Šiandien buvome prie ežero, išlipome iš mašinos keliom minutėm ir vėl atgal, plius dar su kaukėmis ir pirštinėmis. Toks dabar gyvenimas, saugumas ir sveikata pirmoje vietoje. Grįžau namo labai geros nuotaikos, pasiruošusi darbams ir dalintis gera nuotaika su jumis.
Jeigu būtų galima kiekvieną dieną bloge rašyti apie Antipodes kosmetiką ir veido priežiūros priemones, aš būtent taip ir daryčiau. Manau, kad Antipodes vienas iš mano atradimų, kuriuo norisi dalintis su savo sekėjais ir blogo skaitytojais. Priminsiu, kad www.bioteka.lt internetinėje parduotuvėje vyksta nereali akcija, perkant bet kokią Antipodes priemonę, dovanu gaunate Antipodes® švelnų kreminį veido prausiklį.



Grakščiai pašalina nešvarumus ir makiažą. Dangiško švelnumo raminamojoje formulėje yra superantioksidanto iš Pinot Noir vynuogių – Vinanza Oxifend, raminančio odą ir padedančio sumažinti raudonį, pasireiškiantį kaip reakcija į aplinkos agresorius. Maistingasis avokadų aliejus padeda sudrėkinti odą, paspartinti kolageno gamybą ir palaikyti sveiką odos struktūrą. Kartu su medetkų žiedlapiais švelniai, tačiau efektyviai valo, gaivina ir švelnina veido odą. Tinka visų būklių odai, itin rekomenduojamas jautriai odai. BioGro sertifikuota ekologiška kosmetikos priemonė. 100% sudedamųjų dalių yra natūralios kilmės. 71,5% – iš ekologinių ūkių.

Kasdienis ritualas: kiekvieną rytą ir vakarą užtepkite šio bekvapio kreminio prausiklio sukamaisiais judesiais ant veido, kaklo ir dekoltė odos. Gausiai nuplaukite šiltu švariu vandeniu. Dermatologiškai patvirtinta, jog tinka jautriai odai.






Mano nuomonė:

Aš dabar visiškai nebūnu lauke, todėl ištraukiau ir naudoju naktinį kremą su retinoliu, veido oda pasidarė labai jautri, prisiliesti skauda. Aš sakau, kad tokios būklės oda labai geras testavimo įrankis, kas gerai, kas blogai, labai jaučiasi kokios priemonės savo sudėtyje turi alkoholio, kokie ingredientai dirgina oda. Grįžtant prie odos valymo ( aš tai darau nežiūrint į tai, kad nebūnu nei lauke, nei darau makiažą) noriu pasakyti, kad kai kurie miceliniai vandenukai labai griaužią sudirgusią veido odą. Laimei, savo dovanų dėžėje iš www.bioteka.lt internetinės parduotuvės aš radau  Antipodes® Švelnųjį kreminį veido prausiklį Grace. Priminsiu, kad jį gaus kiekvienas, kas užsakys bet kokią Antipodes priemonę, dovanu.
Tai riebios konsistencijos prausklis - kremas, kuris tinka makiažo valymui. Jis valo makiažą ypatingai švelniai, tas man labai aktualu dabar. Testuojant makiažo valymą su kremine pudra ir blakstienų tušu noriu pasakyti, kad nuvalo tikrai gerai, gal biški reikia pamasažuoti veido odą ilgiau, tačiau šitoje vietoje tai tik į naudą. Didelis pliusas - nėra kvapo, natūrali sudėtis ir geras rezultatas. Pridėikite vintažinį geležinį įpakavimą ir gausite svajonių veido odos priežiūros priemonę. Ne, vandeniui atsparaus lūpų dažo ir blakstienų tušo iki galo tikrai nenuvalys, tačiau man dabar to ir nereikia.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad labai rekomenduoju užsakyti Antipodes mineralinę pudrą, o valiklį gausite dovanu, manau tai labai geras ir dėmesio vertas pasiūlymas.


PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig