2020 m. liepos 10 d., penktadienis

Pažintis su Olaplex



Sveiki mano brangieji, kas apie ką, o aš vėl apie plaukus ir jų priežiūrą. Aš manau, kad blogerius įtikinti su reklama labai sunku, mes jau matėme ir išbandėme tiek daug, kad baisu net pagalvoti. Bet taip jau atsitiko, aš pasidaviau reklamai, nes visa mano aplinka tik ir šneka apie Olaplex priemones. Praeitą sekmadienį man buvo atlikta Olaplex procedūrą pas Procedūros plaukams, apie kurią aš pašnekėsiu ir pasidalinsiu savo įspūdžiais jau netrukus, o šiandien apie pačias priemones.







OLAPLEX Nr. 6 priemonė - tai revoliucinis stilizavimo produktas, sukurtas pagal unikalią patentuotą OLAPLEX plaukų jungčių atkūrimo technologiją.

Su šia priemone plaukams suteiksite:

- pakankamai drėgmės

- palengvinsite jų iššukavimą

- sumažinsite lūžinėjimą, skilinėjimą ar pasišiaušimą

- suglotninsite ir apsaugosite nuo išorinio neigiamo poveikio

OLAPLEX Nr.6 privalumai:

- tinkamas visiems plaukų tipams.

- švelnaus veikimo

- netoksiškas

- subalansuoto pH

- sudėtyje neturi parabenų, sulfatų ar silikono

- apsaugo plaukų spalvą

- tinkamas veganam ir nebandytas ant gyvūnų bei draugiškas gamtai.

Pagrindinis aktyvusis patentuotas OLAPLEX ingredientas yra Bis-Aminopropil Diglycol Dimaleate. Ši technologija plaukų struktūros viduje suranda nutrūkusias disulfidines jungtis, atsakančias už plaukų tvirtumą ir atsparumą neigiamam išoriniam poveikiui, ir jas vėl sujungia. Su plaukų pažeidimais kovoja ir fitantriolis bei pantenolis, prevenciškai apsaugantys nuo būsimų pažeidimų bei storinantys plaukus, suteikiantys jiems blizgesio.

OLAPLEX No.6 sudėtyje esantis fermentuotas žaliosios arbatos ir vynuogių sėklų aliejai suteiks taip reikiamo plaukams maitinimo.

Naudojimas: nuo plaukų šaknų iki galiukų užtepkite priemonę ant drėgnų arba sausų plaukų. Iššukuokite ir formuokite plaukus. Nenuskalaukite.


OLAPLEX nr. 7 PRIVALUMAI:

Itin koncentruotas plaukų aliejus padės apsaugoti plaukus nuo karščio, suteiks jiems minkštumo ir žviglesio.

Priemonės sudėtyje nėra parabenų, sulfatų ir ftalatų.

Priemonės poveikis:

- atkuriama pažeisto ir išsausėjusio plauko struktūrą

- stiprina ir apsaugo plaukus

- suteikiamas žvilgesys, plaukai tampa paklusnūs

Bis-aminopropilglikolio dimaleatas - sujungia plaukų skaidulas į lygų tinklą, kurie dažniausiai būna pažeidžiami dėl cheminių plaukų procedūrų, plaukų formavimo prietaisų ir elementaraus plaukų šukavimo.

Priemonės sudėtyje esantis Vitis Vinifera (vynuogių) sėklų aliejus praturtintas medžiagomis, kurios neleidžia paukui "senti".

Vitaminai C, E ir D apsaugo ir puoselėja plaukus.

Fermentuotas žaliosios arbatos aliejus greitai įsiskverbia į plaukus.

SVARBU: Priemonė apsaugo plauką nuo karščio iki 230°C. Skirta visų tipų plaukams.

Naudojimas: nedidelį kiekį tepti ant drėgnų arba sausų plaukų ir formuoti pagal pageidavimą.









Mano nuomonė:

Apie Olaplex šneka visi, vieniems patinka, kiti sužavėti, dar kiti neįsivaizduoja savo plaukų gyvavimo ir dažymo be šių stebuklingų priemonių. Nu kaip čia neišbandysi ir nesusidomėsi? Žinoma, aš negalėjau atsispirti, todėl po procedūros su manimi namo iškeliavo Olaplex aliejukas nr. 7 ir  Nenuplaunamas stilizavimo kremas nr.6. Ką noriu pasakyti iš karto, nepirkite padirbinių ir klastočių. Aš niekada negalėjau pagalvoti, kad galima padirbti populiariausias plaukų priežiūros priemones, pasirodo ir tai įmanoma. Pirkite tik pas profesionalus (grožio salonuose) ir Lietuvos atstovus, tik tada garantuojamas žadėtas rezultatas. Aš specialiai padariau kaip įmanoma daugiau priemonių nuotraukų, pas mane originalios priemonės, todėl galėsite palyginti su savo ir atrasti galimai skirtumus.
Kokia priemonė man patiko labiausiai? Dvi priemonės vienodai geros, ant šlapių plaukų maišau ir aliejuką ir kremą, o baigiant džiovinti šildau rankose aliejų ir tepu per visą plaukų ilgį. Noriu pasakyti, kad aliejus visiškai neriebios tekstūros, todėl man jis tobulai veikia kartu su kremu (mano plaukų galiukai gana sausi ir pažeisti).
Olaplex nr 6 suteikia plaukams žvilgesio ir glotnumo, apsaugo nuo karščio (kas man yra labai svarbu). Kremas labai tirštos, pusiau aliejinės tekstūros, neriebina ir nesulipina plaukų, maloniai kvepia Sicilijos apelsinais (bent jau man taip atrodo). Žinoma, svarbu nepadauginti ir garai paskirstyti kremą rankose, o tada jau tolygiai tepti per visą plaukų ilgį. Vertinant mano plaukų būklę galiu drąsiai teigti, vien aliejaus man būtų per mažai, nes aliejus netikėtai labai neriebus. Galiu pasakyti nuoširdžiai, tokią priemonę matau pirmą kartą gyvenime. Plastikinis labai gražus ir stilingas buteliukas, dozatoriaus nėra, bet jo ir nereikia. Aliejaus aromatas toks pat, kaip ir visų Olaplex priemonių. Tekstūra - sauso aliejaus, neriebi ir labai neįprasta. Olaplex aliejus patiks toms, kurioms nepatinka plauų aliejai, kurie nemėgsta riebių ir sunkių plaukų efekto, kurie dievina šilinius, minkštus ir nepasunintus plaukus.
Ar yra kaupiamasis efektas? Dar pasakyti sunku, tačiau teigiamas poveikis tikrai yra, ypač po procedūros naudojant priemones namų sąlygomis rezultatui palaikyti.
Jeigu galvojate kokią priemonę pirkti, rekomenduoju pirkti abi, nes jeigu plaukas labai pažeistas, galiukams gali pritrūkti maitinimo ir drėkinimo panaudojus tik aliejuką, pusiausvyrą puikiai atstato kremas.
O aš jau galvoju išbandyti ir Atkuriamąją priemonę plaukams nr.3, labai gerai jau skamba tas aprašymas, plius vertinant turimų priemonių poveikį kartu su procedūrą, aš žymiai labiau tikiu pažadais.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad man Olaplex didelis pliusas - apsauga nuo karščio, matomas efektas neriebūs plaukai ir neįkyrus priemonių aromatas.
Ar jau spėjote išbandyti Olaplex? Kokie atsiliepimai? Koks mėgstamas produktas? Pasidalinkite įspūdžiais.


PS. Mano priemonės iš Procedūros plaukams salono, o facebook puslapyje galėsite plačiau pasaityti apie procedūrą ir apie siūlomas Olaplex priemones.
SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig