2020 m. liepos 2 d., ketvirtadienis

PIXI Retinol


Labas rytas, mano brangieji, per kelis mėnesius mane pasiekė net kelios PIXI kosmetikos ir veido priežiūros siuntos, šį kartą ant mano kosmetikos staliuko priemonės su retinoliu skirtos brandžiai veido odai. Negaliu pasakyti, kad vasara pat sezonas retinolio naudojimui, tačiau išbandyti juk reikia. Tiesą, jazminų aliejukas nuo pat pirmos PIXI siuntos (prieš gerus du metus) tapo mano mylimiausiu alieju veidui.













Mano nuomonė:

Pradžioje apie retinolį ir jo poveikį mūsų odai, nes ką daro hialuronas ir vitaminas C, mes jau visi žinome, o retinolis vis dar nelabai populiarus ingredientas kosmetikos pramonėje.


Retinolis yra vitamino A formuluotė, kuri yra plačiai naudojami kosmetikos pramonėje –kaip viena efektyviausių medžiagų, padedančių kovoti su raukšlėmis, akne ir apskritai pagerinčių odos būklę. Kurgi slypi retinolio stebuklingoji galia? Retinolis yra visų odos ląstelių funkcionavimo pagrindas. Jis veikia ląstelės branduolį, ir skatina ląstelių regeneraciją, bei atsinaujinimą.

Retinolio poveikis odai priklauso nuo jo koncentracijos kosmetikos priemonėje. Kuo ji didesnė, tuo priemonė yra efektyvesnė. Dermatologai ir kosmetologai naudoja šią aktyviąją medžiagą ir didesnėmis koncentracijomis (daugiau nei 0,5 proc.), įvertindami galimą šalutinį poveikį, odos jautrumą, sudirginimus ir pan. Retinolio serumus ir kremus geriausia naudoti vakare, nes naudojant šią veikliąją medžiagą oda tampa jautresnė UV spinduliams, todėl reikėtų papildomai naudoti odos priežiūros priemones su SPF, ypač vasaros metu. Retinolis tinka ir jautriai odai, reikėtų atkreipti dėmesį tik į jo koncentraciją. Retinolį reikia pradėti naudoti palaipsniui, iš pradžių keletą kartų per savaitę, ir stebėti, kaip oda reaguoja. Jei nepastebima odos jautrumo, galima naudoti ir kasdien.

Aš iš savo patirties apie retinolį galiu pasakyti labai daug, esu naudojus gana stipresnes priemones, jos agresyvios ir visiškai netinka vasarai. Iš kitos pusės, po tokių priemonių naudojimo veido oda tampa atjaunėjusi, šilkine ir raukšlės akivaizdžiai mažiau matomos. Aš bandžiau paieškoti, tačiau niekas neskelbia koks retinolio procentas yra PIXI priemonių sudėtyje. Logiška, kad labai mažas, nes jie rekomenduoja naudoti ir aliejuką su retinoliu, ir prausiklį nepriklausomai nuo sezono, nesisaugant nuo saulės spindulių. 
Aš irgi pasidaviau ir išbandžiau, galiu pasakyti drąsiai, priemonės tiks net labai jautriai odai, nes retinolis ten jaučiasi mažiausiai. Prausiklis labai kreminis, gerai valo, tačiau nedirgina ir nesausina odos. Tonizuojantis losjonas iš visų šių priemonių galimai stipresnis, nes rūgštelė jaučiasi. Aš dievinu tokio tipo priemones, jos idealiai mažina poras ir glotnina veidą. Panaudojus tonizuojantį losjoną, būtina priemonė su SPF filtrais. Kaip aš jau sakiau, aliejukas su jazminais mano favoritas, aš jį gavau prieš gerus metus, pas mane liko keli lašeliai prisiminimui ir wowww, dar vienas pilnas įpakavimas. Aliejus vidutinio riebumo konsistencijos, susigeria gerai, tinka tiek normaliai, tiek sausai odai, gali būti naudojamas kaip makiažo pagrindas, tada reikia neužmiršti leisti jam kelias minutes susigerti. Paakių kremas su retinoliu patiko mažiausiai, pas mane priaugintos blakstienos, todėl akis pasidarė ypatingai jautrios. Išvada, tokio tipo kremų aš naudoti negaliu. Pabaigai kelis žodžius apie naktinį aliejuką su retinoliu, ten toks gelinės konsistencijos serumas, kuris gerai atstato odą nakties metu, kol miegate. Didelis pliusas įpakavimas su pipete. Priemonė neturi beveik jaučiamo kvapo, greitai susigeria ir gerai švelnina veido odą, mažina poras ir vizualiai panaikina raukšles. 

PR sample













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig