2020 m. gruodžio 6 d., sekmadienis

Lindex Floral maxi dress

 


Labas rytas, mano brangieji, aš prie sekmadienio kvapnaus kavos puodelio palieku Jums įrašą apie Lindex ilgą suknelę su gėlių printu. Tradiciškai, nuotraukos padarytos vasarą, tačiau laikas paskelbti atsirado tik dabar. Kaip sakoma, arba dabar, arba niekada. Mano mintis tokia, visi prieš Kalėdas ieškome tobulos suknelės vakarui. Mano pasirinkimas- universali suknelė, kurią galima dėvėti ne tik per vakarėlius ir šventes, bet ir paprastą dieną.

Praėjus visas parduotuves preikybos centre (o aš ten dirbu, todėl per pietus galiu sau tai leisti) supratau kelis dalykus. Per Kalėdas ir šventes siūloma dėvėti blizgias, trumpas ar ilgas sukneles, kurias vargu ar kada nors užsidėsite. Tai pinigų metimas į balą, juolab, kad jokių vakarėlių ir didesnių švenčių nenusimato. Tradiciškai liksime namuose, max nuvažiuosime iki Klaipėdos. Ar man reikalinga blizgi suknelė? Išskirtinis auksinis švarkas? Ar keistos kelnės su blizgučiais? Ne, ir dar kartą ne. Mano pasirinkimas universali suknelė, kurią galima dėvėti ir paprastą diena, ir per šventes ir jausti patogiai, gražiai ir stilingai. Labai rekomenduoju Lindex parduotuvę, ten suknelių pasirinkimas labai platus, todėl kiekvienas galės pasirinkti pagal savo skonį.






Suknelė - Lindex
Rankinė - Chloe
Batai - Chloe
Diržas - Mulberry


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig