2023 m. rugsėjo 14 d., ketvirtadienis

Givenchy Teint Couture Cushion (spalva W205)

 


Sveiki, mano brangieji, tikriausiai pastebėjote, kad tapau labai ištikima Givenchy kosmetikos mylėtoja ir gerbėja. Anksčiau mano kosmetinėje dominavo Dior (juokas, juokais, bet aš turiu visai įmanomas Dior kremines pudras ir jos man patinka ir tinka), dabar palaipsniui Dior'ą keičia Givenchy. Kodėl, papasakosiu šiandien.










Mano nuomonė:

Kai tau 18 matų, drąsiai galima daryti eksperimentus su dekoratyvine kosmetika ir veido priežiūra, bet kai tau beveik 40, reikia mokėti sustoti laiku. Aš sakau griežtai, kokios bebūtų tobulos pigios priemonės, liuksas yra liuksas. Mano absoliutus favoritas buvo Dior, bet gyvenant Italijoje veido oda pradėjo streikuoti, riebaluotis ir atsirado spuogai. Aš palaipsniui pakeičiau veido priežiūrą ir perėjau prie Givenchy pudrų. Kol kas viskas gerai, odai patinka. Aš negaliu pasakyti, kad visiškai negaliu naudoti Dior, bet vaizdas ant veido su Givenchy man vizualiai patinka žymiai labiau.

Cushion kreminės pudros atėjo pas mus iš tolimos Korėjos. Man toks kosmetinis sprendimas velniškai patinka. Kodėl? Nereikia šepetėlio, viskas labai paprasta, užtepei ant veido ir yra. Aš turėjau YSL ir Lancome Cushion pudras, jos buvo gana riebios ir lengvos. Givenchy visiškai kitokia, ji pigmentuota, pusiau matinė ir susigeria į odą akimirksniu. Paskirstyti ją ant veido reikia žaibišku greičiu, kitaip turėsi dryžius. Spalvų pasirinkimas labai didelis, bet visa Givenchy paletė yra labai šviesi, ji dienos metu neoksiduojasi (nepatamsėja ir nepageltonuoja ant veido). Būtina Givenchy pudros spalvas rinktis gyvai, nes kitaip prašausite tikrai. Mano turima spalva W205, ji gana šviesi ir man tinka pavasarį ir žiemą. Givenchy Teint Couture Cushion gerai išsilaiko ant veido visą dieną, gražiai atrodo ir netepa drabužių (kas labai svarbu). Pridėkite stilingą juodą įpakavimą ir gausite kone ne tobula pudra. O tas sponžas širdutės formos, sakau tikrai wowwww. Vat čia ir yra ta wowww priemonė, kur net širdį šildo savo tobulumu.

 

PS. Manau Givenchy Teint Couture Cushion tiks tik riebiai ir mišriai odai, jeigu jūsų oda sausa, ant veido bus tragedija. Jūs tikrai pamatysite visas savo sausas vietas, net tas, apie kurias nežinojote. 


Gražios dienos,


Aliona











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig