2016 m. balandžio 1 d., penktadienis

Catrice Glossy Lip Glow

Labas rytas, mano brangieji, labai atsiprašyti dėl Beauty Talk rubrikos, tiesiog nespėjau, o naktį vietoje rašymo dariau neparašytos kosmetikos nuotraukas tam, kad būtų ką veikti Rygoje, juk su savimi dar viskuo nepasiimsi. Todėl pažadu atsikeiti kokią dieną anksčiau ir parašyti. Na o šiandien šnekėsime apie Catrice lūpų blizgį, kurį dar galima surasti parduotuvėje ir kuris, pasak gamintojų, paryškina natūralų lūpų pigmentą.





Įpakavimas:





Kur pirkti: Drogas ir Eurokos

Kaina: apie 4 EUR

Mano nuomonė:

Šitą blizgį gavau testavimui dar labai seniai, tačiau aprašau tik dabar, nes tikėjausi ryškios fuksijos spalvos, o mano lūpų pigmentas niekaip nepasiduoda. Kaip sako gamintojas, lūpų blizgesys paryškina lūpų natūralų pigmentą, spalva nuo švelnios rožinės iki ryškios fuksijos. Kaip aš sakiau, mano lūpos įgauna veidrodinio spindesio, atrodo putlesnės, tačiau spalva kaip buvo, taip ir yra, nuo blizgesio nesikeičia. Noriu dar kelis žodžius pasakyti apie įpakavimą, jis tobulas, verta nusipirkti tik dėl ryškiai rožinio aplikatoriaus. Minusas - po kelių naudojimų blizgis jau nebe permatomas, o brudnos konsistencijos.

PR sample














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig